מדד ההתחדשות העירונית לשנת 2022 יצא לדרך: אלו הזוכים בקטגוריות הנחשקות

מדד ההתחדשות העירונית לשנת 2022 הושק בטקס חגיגי שנערך במסגרת אירוע פסגת הנדל"ן בת"א • בטקס נבחרו שמונה זוכים בקטגוריות המובילית של ענף ההתחדשות העירונית בישראל • מרכז הנדל"ן בשיתוף מדלן מציג את הזוכים לשנת 2022

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה (שי שבירו) יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה (שי שבירו)

זו היא השנה השישית ברציפות שבו  מרכז הנדל"ן בשיתוף אתר מדלן משיק את מדד ההתחדשות העירונית. המדד מדרג באופן אמפירי ואובייקטיבי את החברות והגופים המובילים את ענף ההתחדשות העירונית בישראל. טקס השקת המדד נחגג אתמול במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א בסיומו של אירוע פסגת ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן בהשתתפות מעל 2,000 איש מענף הנדל"ן.

במהלך היום, המשתתפים האזינו להרצאות ולתוכן מעמיק שהועברו על ידי בכירי ענף הנדל"ן, רגולטורים, ומקבלי ההחלטות בממשלה. גולת הכותרת של אירוע השקת המדד היו הרגעים של חלוקת הפרסים למובילי ענף ההתחדשות העירונית בשמונה קטגוריות נחשבות לשנת 2021. את הטקס הנחה הקומיקאי אבי נוסבאום. הפרסים חולקו על ידי: טל קופל, מנכ"ל מדלן , דן קצנובסקי, מנכ"ל מרכז הנדל"ן , ועו"ד אלעזר במברגר מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.   

הערים המועמדות לקטגוריות העיר המעודדת התחדשות עירונית: תל אביב יפו, פתח תקווה, בת ים, נתניה וירושלים.

הזוכה היא: עיריית ירושלים

ראש העירייה ועיריית ירושלים רואים חשיבות אדירה בקידום התחדשות עירונית ברחבי העיר וזאת מתוך ראיית היתרונות העצומים שבחידוש המרקם האורבני, טיוב, החלפת התשתיות הציבוריות ויצירת איכות חיים טובה ואיכותית לתושבים מבלי לפגוע בשטחים ירוקים יקרים מפז. העירייה פועלת כל העת כדי לשפר ולייעל את הליכי התכנון והרישוי במטרה לאפשר קידום פרויקטי התחדשות עירונית טובים ואיכותיים ולהביאם לכדי מימוש.  

מהנדס העירייה, יואב אבן אשר עלה לקבל את הפרס אמר במעמד: "אני מבטיח לכם שזו לא הפעם האחרונה שאני אעמוד פה. העיר בחרה בחיים, במה לעשות ובאיך להתפתח".

(שי שבירו) (שי שבירו)

הקטגוריה הבאה היא כנראה הנושא החם ביותר בענף ההתחדשות העירונית: פינוי בינוי . החברות המועמדות לפרס יזם פינוי בינוי: אזורים, ענב,  אאורה מחדשים את ישראל, אשדר חברה לבנייה בע"מ, אפריקה התחדשות עירונית .

הזוכה היא: חברת אאורה מחדשים את ישראל

היזם, שכבר מספר שנים שומר על המקום הראשון במדד, והחברה הפעילה ביותר בתחום של פינוי בינוי עם הכי הרבה דירות חדשות בפרויקטים אלו. אאורה מחדשים את ישראל היא מהחברות הגדולות והמובילות בענף הנדל"ן בישראל, והחברה המובילה בישראל בתחום ההתחדשות העירונית. לחברה 60 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ ומלאי נכסים של 27 אלף דירות. השנה צמחה החברה משמעותית ושוויה עלה לכשני מיליארד שקלים. זו השנה השישית ברציפות שבה זוכה החברה במקום הראשון במדד.  

מנכ"ל אאורה , יעקב אטרצ'קי אשר עלה לקבל את הפרס אמר במעמד: "אנחנו כאן הרבה שנים, משנה לשנה האירוע הזה משתבח. אני אומר לכם היום, עתיד שוק הנדל"ן הוא בפריפריה. אני חושב שהמדד עושה סדר בכל התחום, חשוב שהציבור ידע מי האנשים והחברות המובילים. אני חושב שחשוב להוסיף את האלמנט הכלכלי - אני רואה שהשוק התחיל לבדוק את עצמו ותרבות המאכרים, אני מקווה שהיא עוברת מהעולם. אירוע מכונן שקרה הוא הבניין שנפל בחולון, יש אלפי דוחות על בניינים שיכולים לקרוס ופתח את העיניים למהנדסים, לרשויות וליזמים. לא מדובר רק בעניין כלכלי. אנחנו בונים את הבניין שקרס בחולון".

המועמדים בקטגורית יזם התמ"א 38 המוביל: אקו סיטי , יעקב גלבוע בניה ויזמות בע"מ, אורבן נדל"ן, אשדר חברה לבנייה בע"מ, ישפה התחדשות עירונית בע"מ.

הזוכה היא: חברת אשדר חברה לבנייה 

אשדר חברה לבנייה בע"מ היא מהמובילות בענף הנדל"ן בישראל, בתמ"א 38, וכפי שציינו קודם, גם בפינוי בינוי היא אחת מהמובילות בארץ. היא מקדמת ומנהלת עשרות פרויקטים בערים מרכזיות בארץ. אשדר מוכרת מאות דירות בשנה ומעורבת כיום בייזום, בתכנון ובהקמת פרויקטים למגורים בהיקף של יותר מעשרת אלפים דירות.  תחום פינוי-בינוי הוא מהמאתגרים שיש, ועם זאת ישנן מספר חברות שהצליחו השנה לפרוץ קדימה, והיקף הפעילות שלהן זינק ביחס לשנים הקודמות. 

המועמדים בקטגוריית החברה היזמית שעשתה את הקפיצה הגדולה ביותר בפינוי בינוי: אפריקה התחדשות עירונית , קבוצת יובלים , בוני התיכון , קבוצת גבאי ורוטשטיין נדל''ן.

הזוכה היא:  קבוצת גבאי

קבוצת גבאי נמנית עם חברות הבנייה הוותיקות והמובילות בענף הנדל"ן בישראל. בימים אלו בונה קבוצת גבאי כאלף וחמש מאות יחידות דיור בשבעה עשר אתרים שונים ברחבי הארץ. החברה שמה דגש על מתחמי פינוי בינוי גדולים ומקדמת התחדשות עירונית בהיקף של כשלוש עשרה אלף יחידות דיור. היא רואה בתחום את אחד ממנועי הצמיחה העתידיים החשובים ביותר בענף הנדל"ן ולכן משקיעה בו באופן משמעותי. 

המועמדים בקטגורית משרד עו"ד מוביל בהתחדשות עירונית: רייסמן גור דויטש משרד עורכי דין ונוטריון, מ. פירון ושות' עורכי דין, גינדי כספי ושות ' עורכי דין, קרן כהן בלחרסקי ושות’ משרד עורכי דין ונוטריון, גיא פרבמן, רשף ושות’ משרד עורכי דין.

הזוכה הוא: משרד גינדי כספי ושות ' עורכי דין

גינדי כספי ושות ’ הינו משרד ותיק המוביל בתחומי המקרקעין, התכנון והבנייה, על ענפיהם השונים. המשרד מוביל את תחום ההתחדשות העירונית משנת אלפיים ועם השנים והידע הרב שצבר, הקים מחלקה ייחודית, המתמחה בנושא ושמה דגש על חדשנות בתחום. כיום מלווה המשרד כחמישים מתחמי פינוי בינוי בשלבים מתקדמים בהיקף של כשלושים אלף יחידות דיור ומסר כבר אלפי יחידות דיור.  

(שי שבירו) (שי שבירו)

המועמדים בקטגורית עו"ד מוביל בייצוג דיירים: רייסמן גור דויטש משרד עורכי דין ונוטריון, ל. עמידור ושות’ משרד עורכי דין ונוטריון,  שובל-יושע, עורכי דין ונוטריון, אלי תוסייה כהן ושות' משרד עורכי דין, קרן כהן בלחרסקי ושות’ משרד עורכי דין ונוטריון.

הזוכה הוא: משרד שובל-יושע, עורכי דין ונוטריון

משרד שובל־יושע, עורכי דין ונוטריון מלווה בעלי דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית למעלה מארבע עשרה שנים, ומומחה בייצוג בעלי דירות בפרויקטים של פינוי־בינוי ובפרויקטים של תמ"א 38 . מיום הקמתו ועד היום מלווה המשרד מספר מדהים של יותר מ-280 פרויקטים, באזור גוש דן ובירושלים.  

המועמדים בקטגוריית עו"ד מוביל בייצוג יזמים: גינדי כספי ושות ' עורכי דין, משרד עורכי דין יגאל ארנון ושות’, מ. פירון ושות', עורכי דין פישר (.FBC & CO),גיא פרבמן, רשף ושות’ משרד עורכי דין

הזוכה הוא: מ. פירון ושות'

משרד מ. פירון ושות' הוא מהמשרדים המובילים בארץ בתחום הנדל"ן, התשתיות ומימון הפרויקטים, ומחלוצי תחום ההתחדשות העירונית. המשרד מייצג את היזמים הגדולים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית, ומלווה מאות פרויקטים בכל רגע נתון. פעילותו של המשרד בתחום נפרשת על פני כל הארץ וכוללת ייצוג של פרויקטים בפריפריה אשר קידומם בעל חשיבות לאומית גדולה. 

המועמדים בקטגוריית המשרד שעשה את הקפיצה הגדולה: דורון אריאל ושות', משרד עורכי דין, סגל עורכי דין , פרימס שילה גבעון מאיר- חברת עורכי דין, סלומון ליפשיץ, ארדניסט בן נתן טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון .

הזוכה הוא: דורון אריאל ושות'

דורון אריאל ושות' הינו בין המשרדים המובילים בתחום ההתחדשות העירונית, הוא מתמחה בכל רובדי ההתחדשות העירונית - הן בייצוג יזמים, הן בייצוג דיירים והן בייצוג תאגידים בנקאיים. המשרד מטפל ביותר ממאה פרויקטים של התחדשות עירונית בהיקף של כשש עשרה אלף יחידות דיור ומסחר.  

מוזמנים לגלוש ולהתרשם מאתר מדד ההתחדשות העירונית לשנת 2022: לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהמדד ההתחדשות העירוניתקבוצת גבאיפסגת הנדל"ןשובל-יושע משרד עורכי דיןדורון אריאלאשדרמ.פירון ושות', עורכי דיןדן קצ'נובסקיגינדי כספי ושות‘ירושליםיואב אבןזיו כספיפסגת הנדל"ן 2022אבי נוסבאום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...