חזרה
להורדת אפליקציה

פינוי בינוי חדרה - המדריך השלם לשנת 2024

בין מתחמי פינוי בינוי בולטים ב-2024 בחדרה ניתן למנות את מתחם אלי כהן, שכונת פאר, שכונת רסקו, נווה אליעזר, רסקו ועוד

עודכן לאחרונה:

פינוי בינוי   בחדרה בשנת 2024 מתרחש בכמה מיזמים, בהם ניתן למנות את הפינוי בינוי באלי כהן, בשכונת פאר, רסקו ועוד.

תוכנית התחדשות עירונית ופינוי בינוי עיריית חדרה

 בחדרה מתוכננת תוכנית ההתחדשות לשטח של 1,756 דונם שאושרה להפקדה בוועדה המקומית. תוכנית זו נועדה לעודד התחדשות עירונית במרכז  העיר. התוכנית היא של כ-6,000 יחידות דיור נוספות תוך התחשבות בסביבה העירונית.

פינוי בינוי אלי כהן חדרה

בנובמבר לפני שנתיים  אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה את תוכנית המתאר המקומית למתחם אלי כהן בשכונה, הסמוך לים. התוכנית היא ל 1,069 יחידות דיור חדשות, במקום 221 יחידות דיור קיימות היום.

הפרויקט הוא ביוזמת חברת ענב  במתכונת של בינוי-פינוי-בינוי, כלומר התושבים מפונים לבניינים החדשים לפני ההריסות, והוא חל ברחובות רחבעם זאבי, אדני פז, קדימה, אלי כהן, תרצה ומבצע עזרא. 

סטטוס: אושרה במחוזית

יזם: חברת ענב

פינוי בינוי בשכונת פאר חדרה

עוד פינוי בינוי בחדרה הוא בשכונת פאר. ב-2019 הצטרפה עיריית חדרה  כיזמית לתוכנית כדי לזרז הליכים. התוכנית מגדירה את שכונת פאר ואת רחוב בוטקובסקי הסמוך לה כמתחם להתחדשות עירונית. התכנית מציעה מבני מגורים בני 27 קומות מעל קומת הכניסה ובצפיפות של מעל 30 יח"ד לדונם. 

סטטוס: בתכנון

ייזמת התוכנית: עיריית חדרה

 

פינוי בינוי בשכונת רסקו חדרה

אאורה  נבחרה על ידי נציגות הדיירים לבצע פרויקט התחדשות עירונית במתחם הרחובות פרנק, שמעוני דוד וצפרה בשכונת רסקו בעיר.

במסגרת הפרויקט ייהרסו 96 יח"ד קיימות במספר בניינים ישנים שבמתחם, ותחתם יוקמו 3 מגדלי מגורים מודרניים של כ-40-26 קומות עם כ-530 יח"ד חדשות, שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה. למתחם מקודמת תכנית בניין עיר  חדשה, בתמיכת העירייה, שאושרה והופקדה בוועדה המחוזית.

סטטוס: החתמה

יזמים: אאורה

 

פינוי בינוי נווה אליעזר חדרה

פרויקט נווה אליעזר  הוא פרויקט פינוי בינוי שמקדמת חברת גינת  בשכונת "בית אליעזר". בסמוך לפרויקט ישנם מרכזי ציבור ומסחר מגוונים וישנה גישה מהירה  לכביש 6 ו-4.

 במתחם יפונו 8 בניינים הכוללים 52 יח"ד וייבנו כ-300 יח"ד למגורים ומסחר שכונתי ופארק לרווחת דיירי השכונה. בפרויקט מתוכננים להיבנות בניינים בני 9 קומות עם מגוון רחב של דירות 

פינוי בינוי בסלע-ביתר חדרה

בינואר בשנה שעברה דיירי מתחם סלע בית”ר ברח’ דוד שמעוני בחדרה בחרו במכרז דיירים בחברת דן נדל”ן חברת רוטשטיין נדל”ן וקבוצת פרקש לביצוע פרויקט של פינוי בינוי והתחדשות עירונית בהיקף של 1,452 יחידות דיור ושטחי מסחר ותעסוקה. התוכנית כוללת 14 מגדלים של עד 40 קומות עם 1,452 יח״ד, 26 אלף מ”ר משרדים ומסחר, 6,300 מ”ר שטחים פתוחים ו-8,300 מ״ר של מוסדות ציבור.

סטטוס: אושרה במקומית, הופקדה במחוזית

יזמים: דן, רוטשטיין, פרקש

 

פינוי בינוי  גני אלון  - אלון וילג'

 במסגרת הפרויקט בגני אלון של קבוצת גינת יפונו 256 משפחות ותיקות המתגוררות בכ- 13 בניינים , בנוסף יחודשו 4 בניינים נוספים במתכונת של תמ"א 1\38. המתחם העתידי צפוי לאכלס 1500 משפחות.

יזמים: קבוצת גינת

סטטוס: עתידי

 

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!
כתבות נוספות שיעניינו אותך
  • © כל הזכויות שמורות למרכז הנדל"ן ישראל - סקאלה ד.מ בע"מ Scala Group D.M
search