חברות הנדל"ן המובילות בקמפיין משותף: ״אסור להרוס את כל מה שבנינו. חייבים לפתור את זה יחד!"

בעקבות המחלוקת הציבורית נוכח החקיקה על שינויים במערכת המשפט, יוצאות עשרות קבוצות נדל"ן בקמפיין משותף שיפורסם על המבנים שלהן: "לעצור את הדהירה אל התהום"

שיתוף הכתבה
אחד השלטים במסגרת הקמפיין (McCANN) אחד השלטים במסגרת הקמפיין (McCANN)

קבוצות הנדל"ן המובילות בישראל התאחדו לטובת קמפיין לקידום הרעיון שיש צורך בפתרון מיידי למצב שנוצר בעם בעקבות החקיקה לשינויים במערכת המשפט. הקמפיין הוא תחת המסר ״אסור להרוס את כל מה שבנינו. חייבים לפתור את זה יחד!", והוא יפורסם על המבנים של החברות המשתתפות בו.

במסר משותף החברות סבורות ש"יש לעצור את הדהירה אל התהום ולעשות הכל כדי לשמור על המדינה שכולנו אוהבים". עד עתה לא הרבה חברות נדל"ן הצטרפו לעמדה מובהקת על החקיקה בנוגע למערכת המשפט, בניגוד לענפים אחרים כמו הייטק, להם חלק בולט במחאה.

בתחילת השבוע ביג הודיעה כי תשבית את המרכזים המסחריים שלה אם החוק לצמצום עילת הסבירות יאושר בקריאה ראשונה, לאחר מכן נסוגה חלקית מהכרזתה, והודיעה כי תאפשר לרשתות שירצו בכך לפתוח את החנויות במרכזיה. במחאה שהייתה בחודש מרץ עקב הפיטורים המיועדים של השר גלנט הצטרפה אשטרום לקריאת הארגונים הגדולים ויו"ר ההסתדרות להשבתת המשק ובדרישה לעצור את קידום הרפורמה המשפטית, לאחות את הפילוג בחברה הישראלית ואת הקרעים שנוצרו בעם, ולהגיע להסכמה רחבה על המשך הדרך.

חברות אחרות הזהירו מהשלכות השינויים המשפטיים, בהן אמות ולוינשטיין, שהזהירו מהורדת דירוג האשראי של ישראל, הוצאת כסף של משקיעים מהמדינה ועלייה בעלויות המימון. 

רשימת קבוצות הנדל״ן המשתתפות בקמפיין (לפי סדר א-ב): אבו יחיאל, אלהר, אמות השקעות , אפי קפיטלאנשי העיר , אפי נכסים , אשטרום , ביג, גב-ים לקרקעות, דוניץ - אלעד, התחדשות אורבית, חגג', ינושבסקי , ישראל אירופה, לוינשטין , מגה אור, מליסרון , סולל בונה , סיון ביצוע , עופר השקעות , עץ השקד , צמח המרמן , קבוצת אביב 1963, קבוצת אקרו , קבוצת ברוש, קבוצת לוזון, קבוצת מור נדל״ן, קבוצת עזריאלי , קבוצת רוזיו , קבוצת תדהר , קבוצת LR, קן התור , קנדה ישראל, קרסו נדל״ן, רוגובין, שיכון ובינוי , G-city, Ybox.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קמפיין הנדל"ןחברות נדל"ןקמפיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...