שתי עסקאות קומבינציה חדשות לקבוצת גבאי בנתניה: הקמת 402 יח"ד בעלות של כחצי מיליארד שקל

בסך הכול תקים החברה שישה בניינים, במתחם 13 – בשכונת קריית הלאום העתידית, ובמתחם 15 – בשכונת אופק הים העתידית • הפרויקטים יכללו גם קרוב ל-7,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים

שיתוף הכתבה
אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי (יח"צ)אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי (יח"צ)

קבוצת גבאי הודיעה היום (ב') כי חתמה על שתי עסקאות קומבינציה בנתניה, לבנייה של 402 יח"ד בסך הכול, בתוספת שטחי מסחר ותעסוקה. מדובר על המתחמים 13 ו-15 בתחום תוכנית נת/542 – התוכנית החדשה לרובע המגורים במערב העיר. עלות הקמת הפרויקטים מוערכת בכחצי מיליארד שקל.

שתי העסקאות נחתמו עם בעלי קרקע פרטיים, ברובע אשר מתוכנן לכלול שכונות מגורים, מבני ציבור ופארק ירוק בשטח 100 דונם. אחד המתחמים (מתחם 13) נמצא בשכונת קריית הלאום העתידית ואילו השני (מתחם 15) נמצא בשכונת אופק הים העתידית

שתי העסקאות נחתמו עם בעלי קרקע פרטיים, ברובע אשר מתוכנן לכלול שכונות מגורים, מבני ציבור ופארק ירוק בשטח 100 דונם. אחד המתחמים (מתחם 13) נמצא בשכונת קריית הלאום העתידית ואילו השני (מתחם 15) נמצא בשכונת אופק הים העתידית. התוכנית הכוללת לרובע המגורים הופקדה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז באפריל האחרון.

מתחם 13מתחם 13

במתחם 13, שנמצא בסמוך לפארק המרכזי בשכונה וששטחו כתשעה דונמים, תבנה קבוצת גבאי שני מגדלי מגורים, בני 20 ו-25 קומות, ובהם כ-180 דירות בסך הכול. שני הבניינים ייבנו מעל קומת מסחר בשטח של כ-2,000 מ"ר וקומת משרדים בשטח של כ-1,800 מ"ר.

במתחם 15, ששטחו כ-13.5 דונם, תבנה הקבוצה ארבעה בניינים, שניים בני שבע קומות ושניים בני 23 קומות, שבהם יהיו 222 יחידות דיור. ארבעת הבניינים יוקמו מעל קומת מסחר בשטח של כ-1,800 מ"ר וקומת משרדים בשטח של 1,200 מ"ר.

החברה מציינת כי משרד האדריכלים שנבחר להוביל את התכנון הוא קיקה בראז אדריכלים. "התוכניות העקרוניות של שני המתחמים אושרו על ידי צוות התכנון בעירייה, ועברו לשלב של הכנת מסמכי התוכנית", נכתב בהודעת החברה. "משרדי עורכי הדין שייצגו את הצדדים בעסקה הם משרד ש.רוזנווסר, מורן ליברמן ופרידמן יונגר".

המגדלים כוללים שירותים כמו בריכה, מועדון דיירים וחדר כושר, בדומה למקובל בשכונת עיר ימים היוקרתית בנתניה - עיר המתחדשת כל הזמן, עם שכונות חדשות ופרויקטים של פינוי-בינוי. אנחנו מעריכים שמחירי הדיור בה ימשיכו לעלות"

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי : "מדובר בפרויקט עם תכנון ומפרט בסטנדרטים הגבוהים והמתקדמים ביותר, עם עירוב שימושים של מגורים, משרדים ומסחר, שיאפשר לדיירי הממתחם לעבוד ולבלות בקרבת הבית. המגדלים כוללים שירותים כמו בריכה, מועדון דיירים וחדר כושר, בדומה למקובל בשכונת עיר ימים היוקרתית בנתניה - עיר המתחדשת כל הזמן, עם שכונות חדשות ופרויקטים של פינוי-בינוי. אנחנו מעריכים שמחירי הדיור בה ימשיכו לעלות".

נציין כי תוכנית נת/542 זוכה, מאז הופקדה על ידי הוועדה המחוזית, לעניין רב ולתנופה משמעותית. בין היתר ביצעה שם גם חברת קרדן נדל"ןעסקת קומבינציה , להקמת 330 יח"ד ועוד כ-40,000 מ"ר משרדים ומסחר – עסקה שעליה הודיעה לפני כחודש.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת גבאיעיריית נתניהאלי גבאיעסקת קומבינציהמשרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני עריםהוועדה המחוזית לתכנון ובניהנת/542קרדן נדל"ןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...