חדשות הנדל"ן: עוד מתקן התפלה בדרך; מגרש "וסרמיל" ייהרס במאי

התוכנית לקמת מתקן התפלה בצפון הועברה להערות הוועדות המחוזיות ולהשגות הציבור • וגם: סולל בונה זכתה במכרזים ב-670 מיליון שקל • מינויים חדשים בקבוצת MORE

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

• התקדמות חשובה בדרך להקמת מתקן ההתפלה בגליל המערבי: הוועדה הארצית לתשתיות לאומיות הודיעה על העברת התוכנית להקמת המתקן, שצפוי להיות הגדול ביותר בצפון, להערות הוועדות המחוזיות ולהשגות הציבור. עלות המתקן מוערכת בכ-2 מיליארד שקל, והוא צפוי בשלב הסופי להתפיל כ-200 מלמ"ק מים בשנה. המתקן יהיה השישי במערך ההתפלה של מדינת ישראל.

• נקבע מועד להריסת אצטדיון הכדורגל "וסרמיל" המיתולוגי בבאר שבע: העירייה, מועדון הפועל באר שבע, מועדון מכבי באר שבע, חברת אזורים וחברת י.ח דמרי הגיעו לסיכום על הריסת האצטדיון בחודש מאי הקרוב. בשטח האצטדיון יוקם שלב ב' של שכונת "סנטרל פארק 17" – שכונה שתכלול 17 מגדלים ובהם כ-2,000 יחידות דיור.

• חטיבת הבנייה של חברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי זכתה השבוע במכרז להקמת הקמפוס החדש של האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל במרכז ירושלים, ולהקמת בניין רדיותרפיה חדש בבית החולים שערי צדק בעיר. הקמפוס החדש של בצלאל יכלול ארבע קומות בשטח בנוי של כ-43,000 מ"ר, וחניון עירוני תת קרקעי בשטח של כ-8,700 מ"ר. ההיקף הכולל של הפרויקט עומד על 330 מיליון שקל. מכון הרדיותרפיה החדש יוקם על שטח כולל של 37,000 מ"ר, ובעלות של כ-80 מיליון שקל. בסך הכול זכתה החברה בשבוע האחרון במכרזים בהיקף של 670 מיליון שקלים.

• חברת שיכון ובינוי הודיעה השבוע כי השלימה את עסקת רכישתה של חברת i+icon USA האמריקאית, חברה העוסקת בקבלנות תשתיות אזרחיות, ובעיקר בגשרים, תשתיות תחבורה ועבודות ימיות. מחזור הפעילות של החברה הנרכשת הוא כ-231 מיליון דולר. עלות העסקה לא פורסמה. לכתבה המבשרת על העסקה הצפויה לחצו כאן

• קבוצת משולם לוינשטיין הנדסה וקבלנות בע"מ עדכנה השבוע את הרשות לניירות ערך כי צו המניעה שהוגש נגדה, בגין מכירת מפעל טבע בהר חוצבים בירושלים לידיה, נמשך – לאחר שמגיש הצו חזר בו מהבקשה. הוא חויב בתשלום הוצאות. לכתבה המבשרת על עסקת המכירה לחצו כאן

• חברת גזית גלוב הודיעה כי השלימה לאחרונה את מכירת מרבית אחזקותיה בחברת FCR הקנדית, תמורת 3.3 מיליארד שקל (כ-1.2 מיליארד דולר קנדי). לאחר המכירה מחזיקה גזית גלוב ב-9.9% ממניות החברה. לכתבה המבשרת על המכירה הצפויה לחצו כאן.

קבוצת MORE , שבבעלות חנן מור ואבי מאור, הודיעה השבוע על מינויים חדשים: יוסי קורן, מנהל חברת NEXT לשירותי מיתוג ואסטרטגיה עד היום, מונה לסמנכ"ל השיווק בקבוצה; עופר שביט, ששימש בשנים האחרונות בתפקידים בכירים בקבוצת עזריאלי – כולל ניהול קניון גבעתיים וקניון חיפה, מונה לסמנכ"ל נכסים מניבים בקבוצת MORE.

• חברת אאורה ישראל הודיעה כי החלה בשלב ההריסה בפרויקט הפינוי-בינוי "אאורה סיטי בחדרה". על פי התכנון תבנה החברה במתחם, שנקרא גם " מגרש מכבי חדרה", ארבעה מגדלים בני 24 קומות לכל היותר, שבהם יהיו 430 דירות.

• חברת דונה דיווחה השבוע על סיום בניית השלד לשני בנייני המשרדים שהיא מקימה במע"ר (מרכז עסקים ראשי) החדש במודיעין. הבניין החדש בן שש קומות וכ-10,000 מ"ר מסחר ומשרדים, והשני בן שש קומות גם הוא, המציע כ-8,000 מ"ר משרדים ומסחר. שני הבניינים צפויים להתאכלס בפברואר 2020.

• חברת יורו ישראל הודיע שתקיים יום פריסייל מיוחד לפרויקט צמודי הקרקע שלה בשכונת אור ים באור עקיבא. האירוע יתקיים ב-14.5 באולמי קשת בעיר, ויכלול כמה סבבים, בין השעות 10:00 ל-21:00. החברה זכתה במכרז לבניית 91 בתים צמודי קרקע בשכנה המתפתחת.


אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויאהוד דנוךהתפלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...