תמורת 557 מיליון שקל: ג'י סיטי מכרה נכס במנהטן המושכר להום דיפו ולסטארבקס

חברת הנדל"ן המניב מכרה באמצעות חברת בת שלה את BRIDGE TOWER בניו יורק, שכולל 9,300 מ"ר להשכרה, אותו רכשה לפני כ-6 שנים תמורת 80 מיליון דולר. מדובר בחלק מתוכנית מימוש נכסיה של ג'י סיטי ב-6.3 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
Bridge Tower של ג'י סיטי במנהטן, ניו יורק (ג'י סיטי)Bridge Tower של ג'י סיטי במנהטן, ניו יורק (ג'י סיטי)

חברת הנדל"ן המניב ג'י סיטי, הפועלת בארץ ובעולם, השלימה באמצעות החברה הבת Gazit Horizons את את מכירת BRIDGE TOWER במנהטן, ניו יורק, תמורת כ-567 מיליון ש"ח (153 מיליון דולר),  בדומה למחירו בספרים בעת החתימה על ההסכם.

הנכס הינו בעל שטח להשכרה של 9,300 מ"ר ומושכר להום דיפו ל-20 שנה ולסטארבקס. ג'י סיטי רכשה את הנכס לפני כ-6 שנים תמורת 80 מיליון דולר ובמהלך התקופה החליפה את השוכר הקודם, Bed Bath & Beyond, בהום דיפו  (החנות צפויה להיפתח ב-2024). לנכס חוב ספציפי בהיקף של כ- 496 מיליון שקל (כ-134 מיליון דולר) ומכירת הנכס הקטינה את החוב של ג'י סיטי במלוא תמורת המכירה.

הנכס ממוקם בחלקה הצפון-מזרחי של מנהטן על השדרה הראשונה. התזרים נטו הצפוי מהמכירה עומד על כ-112 מיליון שקל (הכולל שחרור פיקדונות של החברה בחשבון הליווי של המימון וכו'). מדובר בחלק מתוכנית מימוש נכסיה ב-6.3 מיליארד שקל שעליה דיווחה במאי השנה, לאחר שהגדילה אותה מ–5.3 מיליארד שקל בתוכנית המקורית מאוקטובר 22.

בינתיים מכרה ג'י סיטי זכויות בנכס בסאו פאולו ב-425 מיליון שקל, את המרכז המסחרי ביבנה תמורת 154 מיליון שקל , נכס בצ'כיה ב-490 מיליון שקל ועוד. נכון ל-30 בספטמבר 2023 הקבוצה מחזיקה ומנהלת 92 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ-1.9 מיליון מ"ר בשווי של כ-37 מיליארד שקל. התחייבויותיה השוטפות והלא שוטפות נכון לספטמבר עמדו על כ-24 מיליארד שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםניו יורקג'י סיטי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...