עסקת קנדה ישראל-אלקטרה בפרויקט מידטאון: נחתם מזכר הבנות

בשבוע שעבר אישרו הצדדים כי מתנהל מו"מ לרכישת 25% ממניות אלקטרה בפרויקט על ידי קנדה ישראל, שמעדכנת כעת על התקדמות נוספת • שווי העסקה: 60.3 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
אסי טוכמאייר וברק רוזןאסי טוכמאייר וברק רוזן

התקדמות נוספת בעסקה לרכישת 25% ממניות פרויקט מידטאון בידי קנדה ישראל: החברה הודיעה היום (א') כי נחתם מזכר הבנות בינה לבין אלקטרה, לרכישת המניות תמורת 60.3 מיליון שקל. בשבוע שעבר אישרו שתי החברות כי אכן מתנהל מו"מ לרכישת מניות אלו - וכעת מתברר כי נעשתה התקדמות נוספת בכיוון זה. נציין כי בתחילת החודש רכשה חברת קנדה ישראל את מניותיה של חברת יורוקום בפרויקט (לכתבה המלאה לחצו כאן), ובעקבות כך היא מחזיקה כיום ב-56% ממניות מידטאון.

בעקבות הפרסום בשבוע שעבר נתקבלה גם תגובתה של חברת אלקטרה לעניין, שם נכתב כי "אכן מתקיים משא ומתן מתקדם למכירת חלקה של אלקטרה השקעות בחברת מידטאון (%25) בתמורה לסך כולל של כ-60.3 מיליון שקל, בתוספת מע"מ כדין, לאחר החזר הלוואות בעלים ודיבידנד בסכום של כ-62.2 מיליון שקל".

בהודעה שנשלחה היום לרשות לניירות ערך, על ידי חברת קנדה ישראל, נכתב עוד כי העסקה נעשית בכפוף לכמה תנאים מתלים: "הסכמה של בנק מקומי שהעמיד לחברת מידטאון מימון למכירת המניות; קבלת הסכמת הבנק לרישום שעבוד שני בדרגה לטובת אלקטרה להבטחת ביצוע תשלומי התמורה; שחרור אלקטרה מכל הערבויות שהעמידה לבנק בנוסח שיוסכם בין אלקטרה לבנק".

בתגובתה הרשמית של קנדה ישראל נכתב: "רכישת השליטה בפרויקט מידטאון היא חלק מאסטרטגיית החברה לגידול בשטחי הנדל"ן המניב שלה, תוך יצירת ערך על ידי מוצרים עירוניים מיוחדים. פרויקט מידטאון משמעותי ומרתק - עירוב שימושים מודרני הכולל את כל צורכי החיים בעידן החדש. מידטאון עתיד להיות המרכז החדש של תעשיית הבידור והפנאי של ת"א ובשנים הקרובות, לכשתסתיים בניית המתחם כולו, אנו משוכנעים כי נוכל להציף עוד ערך רב בפרויקט ייחודי זה".

מתחם מידטאון תל אביב נמצא לא רחוק ממתחם הקריה וממגדלי עזריאלי, ומשלב מגדלי מגורים, משרדים, חנויות, גלריות, מסעדות, בתי קפה ומועדונים. במרכזו של המתחם מגדל מגורים בן 50 קומות, ולצידו מגדל משרדים בעל מספר קומות דומה. הראשון נחשב לגבוה מבין מגדלי המגורים בישראל, ואילו השני – השלישי בגובהו בישראל כולה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרהברק רוזןאסי טוכמאיירקנדה ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...