קנדה ישראל השלימה רכישת המניות במידטאון ב-140 מיליון שקל

רכשה מניות יורוקום נדל"ן (37.5%) בחברת הפרויקט ותחזיק ב-56% בשרשור סופי • התקשרה עם בנק מקומי בהסכם מימון בהיקף 270 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
קנדה ישראלקנדה ישראל

חברת קנדה ישראל שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר מדווחת היום (ה') לבורסה בת"א כי השלימה רכישת המניות של יורוקום בפרויקט מידטאון בת"א תמורת 140 מיליון שקל. לאחר השלמת העסקה קנדה ישראל תחזיק ב-56% מחברת הפרויקט (בשרשור סופי) לצד השותפה השנייה אלקטרה נדל"ן .

קנדה ישראל החזיקה ב-37.5% במידטאון, שממוקם בדרך בגין בת"א סמוך לשדרות שאול המלך. הפרויקט כולל שני מגדלים, האחד מיועד למשרדים והשני למגורים. יורוקום (באמצעות החברה הבת "שם ותהילה נכסים והשקעות בישראל בע"מ") החזיקה גם כן ב-37.5%, ואת מניותיה רכשה קנדה ישראל. 

קנדה מעדכנת בדיווח כי היום שולם מלוא התשלום עבור המניות בדרך של חלוקת דיבידנד (סך של 9 מיליון שקל) והחזר הלוואת בעלים (סך של כ-131 מיליון שקל), כנגד העברת מניות שם ותהילה, כשהן נקיות וחופשיות, לחברת הפרויקט. מועד ההשלמה המקורי היה ב-15 בנובמבר 2019 אך חברת הפרויקט וכונס הנכסים של יורוקום של שאול אלוביץ' הגיעו להסכמה להקדמת התשלומים והשלמת העסקה.

לצורך חלוקת הדיבידנד והחזר הלוואות הבעלים וכן לצורך ביצוע עבודות התאמה לשוכרים בשטחי המסחר בפרויקט מידטאון, חברת הפרויקט התקשרה בהסכם מימון עם בנק מקומי והבנק העמיד לחברת מידטאון מסגרת אשראי בסך של עד 270 מיליון שקל.

לפי הסכם המימון, מועד הפירעון יהיה עד שנת 2024, הריבית תיפרע בתשלומים רבעוניים החל ממועד העמדת האשראי והקרן תיפרע החל מ-2021 – כל שנה ייפרע 4% מהקרן והיתרה במועד הפירעון האחרון. הריבית שהוצמדה להלוואה היא 3.08%. קנדה ישראל התחייבה כי לא יחול שינוי בהחזקה במידטאון ללא אישור הבנק וכן בבעלי השליטה בפרויקט.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרההבורסה בתל אביבחלוקת דיבידנדברק רוזןאסי טוכמאיירקנדה ישראלמידטאוןהסכם מימון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...