ולור ביירון וסופרין יקימו יחד מגדל לתעסוקה ומגורים על 38 אלף מ"ר במתחם הבורסה

במסגרת ההסכם ייהרסו 3 מבני משרדים בני 4-6 קומות ברחוב שוהם בכניסה המערבית לבורסה בר"ג, ויוקם מגדל בן 40 קומות, דרך עסקאות קומבינציה עם בעלי המקרקעין

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של ולור ביירון וסופרין (משה צור אדריכלים) הדמיה של הפרויקט של ולור ביירון וסופרין (משה צור אדריכלים)

קבוצת סופרין התקשרה אתמול עם יזמית הנדל"ן ולור ביירון בהסכם שותפות להקמת פרויקט תעסוקה, מסחר ומגורים בארבע חלקות ברחוב שוהם בכניסה המערבית למתחם הבורסה ברמת גן. כך עולה מהודעת חברת סופרין היום (ג') לבורסה.

במסגרת ההסכם ייהרסו 3 מבני משרדים ישנים בני 4-6 קומות בשטח של שני דונם, ויוקם מגדל בן 40 קומות על שטח כולל של 38 אלף מ"ר, דרך עסקאות קומבינציה עם בעלי המקרקעין. ההסכם נחתם עם חלק מבעלי הקרקע, והחברות פועלות להחמתי בעלי זכויות נוספים וכן לאישור התב"ע. התוכנית היא בהתאם למדיניות עיריית רמת גן להתחדשות והעצמת זכויות במתחם הבורסה.

ולור ביירון תסב לסופרין 50% ממלוא ההתחייבויות והזכויות  שיש לה כלפי בעלי המקרקעין, וסופרין תשיב 50% מהתשלומים ששולמו לבעלי השירותים על ידי ולור ביירון. סופרין תעניק שירותי ניהול הנדסי תמורת 2.5% מעלויות הבנייה הישירות של הפרויקט. וולור ביירון תנהל את תהליך הייזום של הפרויקט מול בעלי המקרקעין ותהיה זכאית אף היא ל-2.5% מעלויות הבנייה הישירה של הפרויקט. המימיון ייעשה באמצעות הון עצמי  ובהמשך דרך מימון חיצוני.

הפרויקט ממוקם בכניסה המערבית למתחם הבורסה, בסמוך לגשר מודעי. בקרבת הפרויקט מתוכנן HUB תחבורתי הכולל את תחנת סבידור, הקו האדום של הרכבת הקלה העובר בסמיכות למתחם הבורסה והחל לפעול לאחרונה, הקו הירוק וקו המטרו M1. את הצדדים ייצגו בעסקה עורכי הדין שלום סימון ויונתן טיסונה ממשרד פישר.

צחי סופרין, בעל השליטה וסגן יו''ר קבוצת סופרין (אסף פינצ'וק)צחי סופרין , בעל השליטה וסגן יו''ר קבוצת סופרין (אסף פינצ'וק)

מדובר בהמשך לעסקת קומבינציה  של ולור ביירון, אף היא במתחם הבורסה ברחובות מנחם בגין והרקון בשטח של 250 אלף מ"ר, עם אילון ביטוח וב.ס.ר

קבוצת סופרין הינה תאגיד משפחתי של חברות בתחום הנדל"ן העוסקת בייזום של פרויקטים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה בהיקפים גדולים באזורי הביקוש. הקבוצה הוקמה ב-2009 על ידי משפחת סופרין. מעסקאותיה האחרונות:פינוי בינוי ל-1400 דירות באשדוד והקמת מרלו"ג באור יהודה בן 18,000 מ"ר עם קבוצת וייס.  

קבוצת ולור ביירון נדל״ן הנה קבוצה יזמית אשר מתמקדת ומתמחה בהתחדשות עירונית של מתחם הבורסה ברמת גן. הקבוצה הנה שותפות בין קבוצת ולור נדל״ן, המתמחה בהתחדשות אזורי תעשיה ותעסוקה ותיקים וקבוצת ביירון, חברת השקעות בינ״ל.

צחי סופרין , בעל שליטה וסגן יו"ר דירקטוריון בקבוצת סופרין מציין: "על אף התקופה המאתגרת של השוק, נראה כי מתחם הבורסה נהנה מתפוסה של למעלה מ- 99% במגדלים class A – על פי דוח נתמ לחציון ראשון 2023, זאת בעיקר בזכות היותו אחד מאזורי התעסוקה הכי נגישים בארץ. מחד, האזור נמצא צמוד למרכזי התעסוקה העיקריים של תל אביב, אך המחירים בו נמוכים יותר. מאידך הוא נמצא על נתיבי הגישה המרכזיים בישראל – נתיבי איילון ורכבת ישראל וכן הקו האדום של הרכבת הקלה העובר בכניסה הדרומית לבורסה". 

דודי קפלן, שותף ומנכ״ל ולור ביירון נדל״ן, אמר כי "אנו שמחים על צירוף קבוצת סופרין לפרויקט שוהם שאנו מקדמים. הפרויקט הנו בעל חשיבות רבה שכן הוא מהווה את שער הכניסה המערבי למתחם. שילוב כוחות זה יביא לפרויקט מוצלח, העצמת הסביבה הציבורית, יצירת מנופים כלכליים עבור העיר ומקסום הפוטנציאל עבור בעלי הנכסים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםצחי סופריןרמת גןסופריןולור ביירוןהבורסה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...