אאורה נבחרה להקים 230 יח"ד בראשון לציון בהתחדשות עירונית

במסגרת הפרויקט בשכונת קריית ראשון, בשטח 7 דונם, צפויות להיהרס 72 יח"ד קיימות בשלושה בניינים ישנים ותחתם יוקמו הדירות חדשות במספר בניינים יוקרתיים בני כ- 10 קומות. היתר בנייה צפוי להתקבל בתוך חמש שנים

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י (יח"צ)יעקב אטרקצ'י (יח"צ)

אאורה הודיעה היום (ב')  לבורסה כי היא נבחרה על ידי נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחוב התורמוס וברחוב הנורית בכעשרה בניינים בקריית ראשון בראשון לציון, בשטח של כ-7 דונם. 

במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 72 יח"ד קיימות בשלושה בניינים ישנים שבמתחם, ותחתם החברה צופה שיוקמו כ-230 יח"ד חדשות במספר בניינים יוקרתיים בני כ- 10 קומות, שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. הערכות החברה בדבר מספר היחידות החדשות שיוקמו מבוססות, בין היתר, על מדיניות הועדה המקומית ראשון לציון בקשר עם פרויקטים של התחדשות עירונית וזאת בהתאם לתוכנית המתאר של העיר.

עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים ובאי כוחם, אאורה  פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם באי כוחם  של בעלי הזכויות הוותיקים ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם כאמור. במקביל, תפעל החברה להכרזת המתחם בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו - 2016 , וכן לפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי -בינוי. בהתאם להערכות הנהלת החברה ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט אל הפועל.  היתר בנייה צפוי להתקבל בעוד כ- 5-3 שנים ממועד דוח זה.

עסקה זו מצטרפת למהלכים נוספים של אאורה החודש, בהם זכייה במענק של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית,  בניית 450 דירות בקריית ים ו-413 בקריית אליעזר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהראשון לציון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...