מזרחי טפחות מאמין בצחי אבו: משקיע 66 מיליון שקל תמורת 20% מקרן הריט שלו

זרוע ההשקעות הריאליות של הבנק חתמה על הסכם עם אבו פמילי ריט. הקרן, שהוקמה לפני יותר משנה, מחזיקה כבר ביותר מ-1,00 דירות להשכרה לטווח ארוך. מזרחי טפחות רכש השבוע גם 20% מחברת ההתחדשות העירונית אלמי תמורת 60 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
צחי אבו ורון הוכמן (אילן בשור ומתוך דף הפייסבוק של צחי אבו)צחי אבו ורון הוכמן (אילן בשור ומתוך דף הפייסבוק של צחי אבו)

מזרחי טפחות Invest, זרוע ההשקעות הריאליות של בנק מזרחי טפחות, חתמה על הסכם השקעה בקרן הריט אבו פמילי ריט שבשליטת היזם האשדודי צחי אבו, בין היתר בעלי ארי נדל"ן (לשעבר ארנה). על פי ההסכם, ישקיע הבנק בחברה, המשמשת קרן ריט למגורים לשכירות לטווח ארוך, עד 66 מיליון שקל תמורת עד 20% ממניות החברה.

הקרן הוקמה לפני קצת יותר משנה, ומאז כבר הספיקה לרכוש יותר מ-1,000 יחידות דיור ברחבי הארץ. אבו פמילי ריט מתכננת להמשיך ברכישות ובהגדלת מצבת הנכסים שלה. את העסקה ליוו עורכי הדין עידו גונן ממשרד גולדפרב זליגמן, ושרון קליין ממשרד פישר בכר.

אבו, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אבו יחיאל חברה לבנייה (שבבעלותה ארי נדל"ן, מסופי הדלק פי גלילות ועוד),אמר לאחר חתימת ההסכם כי ״שכירות ארוכת טווח היא מודל מצליח ביותר בכל העולם, שנותן פתרון יציב וודאות לאורך זמן למשפחות רבות. אני רוצה להודות לכל מי שעמל ופעל להשלמת העסקה, ובראשם למנכ״לית הקרן, חיה קינד, וכן לשותפינו ממזרחי טפחות: המנכ"ל משה לארי, מנהל החטיבה העסקית אופיר מורד, ומנהל זרוע ההשקעות הריאליות של הבנק רון הוכמן".

מנהל מזרחי טפחות Invest, רון הוכמן, אמר כי "תחום הדיור להשכרה לטווח ארוך הוא תחום שאנו רואים בו, מעבר לעסקה כלכלית טובה, גם היבט חברתי חשוב בישראל".

מזרחי טפחות Invest הוקמה לפני שנתיים, ומאז הקמתה ביצע הבנק באמצעותה השקעות הנאמדות במאות מיליוני שקלים, בהן גם בחברות נדל"ן. כך למשל, השבוע דווח כי היא השקיעה בחברת ההתחדשות העירונית אלמי באמצעות רכישת 20% ממנה תמורת 60 מיליון שקל. לפני כשנה השקיעה בחברת ההתחדשות העירונית ראדקו, גם כן 60 מיליון שקל תמורת 20% . עסקה זו נוספת לעוד עסקה שביצעה השבוע קרן ריט למגורים,  Rent It של שרון תוסייה הכהן, שרכשה יותר מ-60 דירות מקבוצת דוד אזולאי בנתניה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנק מזרחי טפחותצחי אבומזרחי טפחות Investאבו פמילי ריט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...