קרן הריט של שרון תוסיה כהן קנתה 68 דירות מקבוצת דוד אזולאי ב-206 מיליון שקל

מדובר בפרויקט Story שנמצא בשדרות בן צבי בשכונת גלי ים בנתניה, שבמסגרתו ייבנו 300 יחידות דיור. קרן הריט רכשה דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים, המיועדות לשכירות ארוכת טווח

שיתוף הכתבה
 דוד אזולאי, מנכ"ל קבוצת אזולאי (אמיר חן) על רקע שכונת גלי ים (א.פריאון ברודנר אדריכלים) דוד אזולאי, מנכ"ל קבוצת אזולאי (אמיר חן) על רקע שכונת גלי ים (א.פריאון ברודנר אדריכלים)

בתחילת השבוע חתמה קבוצת דוד אזולאי, שבבעלות איש העסקים דוד אזולאי, על עסקה למכירת 68 יחידות דיור בבנייה בעלות של 206 מיליון שקל בפרויקט Story בנתניה, לקרן הריט Rent It שבבעלות מנכ"ל אירפורט סיטי לשעבר, שרון תוסייה כהן. הקרן עוסקת בהשכרה ארוכת טווח למשפחות וזוגות צעירים. מדובר בפרויקט שעליו הכריזה קבוצת אזולאי באפריל האחרון.

פרויקט Story ממוקם בשדרות בן צבי בשכונת גלי ים בנתניה, וכולל שלושה מגדלים רבי קומות (שניים בני 26 קומות ואחד בן 20 קומות),שבהם כ-300 יחידות ‏דיור. הפרויקט יכלול גם כ-‏1,900 מ"ר מסחר ושלוש קומות חנייה תת-קרקעיות ועוד. הפרויקט מציע מגוון דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. קרן הריט רכשה דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים בקומות 2 עד 18 בבניין B בפרויקט, שבו כ-27 קומות.

עלות הקמת הפרויקט נאמדת בכ-650 מיליון שקל. המגרשים שעליהם נבנים המגדלים נקנו בעלות כוללת של 295 מיליון שקל, עלות ההקמה של הפרויקט מוערכת ב-350 מיליון שקל. היקף המכירות הצפוי בפרויקט הוא יותר ממיליארד שקל. 

את קבוצת דוד אזולאי ייצגו משרד עוה"ד פירון ועו"ד שאול ברגרזון. את קרן הריט ייצג עו"ד גדעון חתוכה. בנק מזרחי טפחות ליווה את העסקה. העסקה בוצעה בתיווכו של שי רובין, המנכ"ל והבעלים של גרין הום נדל״ן, שמשווקת את פרויקט Story.

לדברי הבעלים ומנכ"ל קבוצת דוד אזולאי, דוד אזולאי, "החלטת קרן הריט לרכוש דירות רבות בפרויקט שלנו מעידה על נחיצות הפרויקט וביקושו לסביבה המתחדשת בנתניה, וכמובן מהווה להבעת אמון בקבוצת דוד אזולאי. מבקש להודות לבנק מזרחי טפחות על הליווי הצמוד לאורכה של כל העסקה."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרנות ריטשרון תוסייה-כהןדוד אזולאינדל"ן בנתניהקבוצת אזולאיקרן rent itפרויקט Story
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...