ארנה אנג'ל נבחרה ליו״ר התאחדות האדריכלים ובוני ערים בישראל

אנג'ל זכתה ברוב של 70% מהקולות. מתפקידה הקודמים: דירקטורית בתעשייה האווירית, יו"ר ועדת ביקורת בביטוח לאומי, סמנ"כלית תכנון בשיכון ובינוי וגם חברת כנסת

שיתוף הכתבה
ארנה אנג'ל, יו"ר התאחדות האדריכלים ובוני ערים (רונית ולפר)ארנה אנג'ל, יו"ר התאחדות האדריכלים ובוני ערים (רונית ולפר)

האדריכלית ארנה אנג'ל נבחרה לתפקיד יו״ר התאחדות האדריכלים ובוני ערים בישראל, הארגון היציג של האדריכלים בארץ. הבחירות נערכו בימים שלישי עד חמישי שעבר בהצבעה דיגיטלית ואנג'ל נבחרה ברוב של כ- 70% מקולות האדריכלים. המועמדים הנוספים היו  אבישי ליכטנשטיין ועודד רפופורט.

אנג’ל היא בוגרת תואר ראשון במחלקה לעיצוב סביבתי בבצלאל ובעלת תואר מוסמך בפקולטה לאדריכלות בטכניון. היא משמשת כיזמית של פרויקטים בני קיימא ועוסקת בליווי ארגונים, רשויות מקומיות ופרויקטים בניהול אחריות חברתית.

בעברה שימשה בין היתר, כדירקטורית בתעשייה האווירית  ויו״ר ועדת ביקורת בביטוח לאומי. כמו כן שימשה כסמנכ”לית תכנון וקיימות בקבוצת שיכון ובינוי , כמנכ”לית “אוצר מפעלי ים” - החברה הממשלתית המנהלת ומתפעלת את מתחם נמל ת”א ההיסטורי, כיועצת בכירה לראש הממשלה וכאדריכלית – בשוק הפרטי. במסגרות ציבוריות שימשה כראש צוות תכנון במשרד הפנים בירושלים וכרפרנטית תכנון לבנייה מתקדמת במשרד השיכון. כמו כן שימשה כחברת כנסת מטעם "העבודה" בשנת 2006 - ל-7 ימים בלבד.

לדבריה, "בעשורים הקרובים מדינת ישראל עומדת בפני תנופת פיתוח ובנייה בהיקפים אדירים ותפקידנו כאדריכלים הוא ליצור תכנון איכותי המביא בחשבון את בני האדם ואת הסביבה. אני מאמינה שתכנון אדריכלי בסטנדרטים גבוהים, סביבה מזמינה ושימור הקיים והטבע הם חלק בלתי נפרד מבריאות הגוף והנפש של הציבור. אני מאמינה שהמטרה המשותפת שלנו היא להוציא את התכנון מהידיים של הפוליטיקאים ולהחזיר את האדריכלים לחזית התכנון בישראל". לשם כך, לדבריה, "יש לחזק את מעמד האדריכל ציבורית וחוקית, לאחד את הכוחות ובאמצעות ההתאחדות לקדם את מעמד המקצוע ואת העוסקים בו וכפועל חשוב לי לציין שזאת לא משימה שאפשר לעשות לבד, וזה לא זמן להיות אדישים. אם יש מישהו שמבין את הרע שמתרגש עלינו זה האדריכלים. אני קוראת לכם להצטרף לעשייה ומבטיחה שכל הפעילות שלי תהיה שקופה מא׳ ועד ת׳".

באפריל השנה, מספר שבועות לאחר שהודיעה מנכ"לית התאחדות האדריכלים אורלי לאופולד על עזיבתה לאחר שלושה חודשים בתפקיד, הודיע גם יו"ר ההתאחדות, האדריכל רמי מרש, על התפטרותו מהארגון.  אסנת גנץ נבחרה למנכ"לית התאחדות האדריכלים בחודש שעבר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מינוייםהתאחדות האדריכלים ובוני ערים בישראלארנה אנג'ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...