אסנת גנץ מונתה למנכ"לית התאחדות האדריכלים ובוני ערים

מתפקידיה הקודמים: מנכ"לית פורום ראשי החברות, מנכ"לית משותפת של פורום CFO, סמנכ״לית חברת התערוכות והכנסים במרכז הבנייה ומנהלת הכנסים של הארץ

שיתוף הכתבה
אסנת גנץ, יו"ר התאחדות הקבלנים ובוני הערים (צילום: נוגה סהר)אסנת גנץ, יו"ר התאחדות הקבלנים ובוני הערים (צילום: נוגה סהר)

אסנת גנץ מונתה למנכ"לית התאחדות האדריכלים ובוני ערים, הארגון היציג של האדריכלים בישראל.

בתפקידה הקודם שימשה מנכ"לית פורום ראשי החברות ומנכ"לית משותפת של פורום CFO שבו חברים מנכ״לים וסמנכ״לי כספים של החברות הגדולות במשק. לפני כן שימשה כסמנכ״לית חברת התערוכות והכנסים במרכז הבנייה הישראלי וכמנהלת מחלקת הכנסים של קבוצת הארץ.

תאחדות האדריכלים ובוני ערים מספקת שירותים מקצועיים לכלל האדריכלים הפעילים בישראל, כ-5,000 במספר, גם לאדריכלים והמתכננים העצמאיים וגם לאדריכלים שמועסקים ברשויות המקומיות ובחברות הממשלתיות. כמו כן פועלת ההתאחדות באמצעות האדריכלים המתנדבים בה ובמסגרת הוועדות השונות, לשיפור איכות התכנון בישראל, לשיפור החקיקה והרגולציה על מנת לשפר וליעל את הליכי התכנון הבנייה והרישוי, ולשיפור מעמדם של האדריכלים. 

לדברי גנץ: "המטרה שלי היא להגדיל באופן משמעותי את מספר החברים בארגון ואת מספרם של החברים הפעילים והמתנדבים ולהגדיל את השירותים שההתאחדות מספקת לאדריכלים ולציבור הרחב". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רם מרשהתאחדות האדריכלים ובוני הערים בישראלאסנת גנץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...