מנורה מבטחים נכנסת כשותפה ברם-מוגרבי ארדיטי ותחזיק ב-10% ממניות החברה

למנורה גם אופציה להגדלה ב- 10% נוספים; סך ההשקעה הכולל לאחר מימוש האופציה יעמוד על 55 מיליון שקל; בנוסף, מנורה מבטחים תעמיד קו אשראי של עד 100 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
אלעד שמרלינג, יוסי מלמד, אסף מוגרבי, יגאל מוגרבי, אדי ארדיטי וקובי ארדיטי (ברק ברינקר)אלעד שמרלינג, יוסי מלמד, אסף מוגרבי, יגאל מוגרבי, אדי ארדיטי וקובי ארדיטי (ברק ברינקר)

מנורה מבטחים מרחיבה את פעילות ההתחדשות העירונית, ובמסגרת זו נכנסה כשותפה בחברת רם-מוגרבי-ארדיטי, בבעלות יוסי מלמד ומשפחת מוגרבי (מוותיקי הנדל"ן בת"א),משפחת ארדיטי ואלעד שמרלינג. מנורה מבטחים תחזיק ב- 10% ממניות החברה עם אופציה להגדלה ב- 10% נוספים. סך ההשקעה הכולל לאחר מימוש האופציה יעמוד על 55 מיליון שקל. בנוסף, מנורה מבטחים תעמיד קו אשראי של עד 100 מיליון שקל לפיתוח פעילות החברה.

השקעת ההון וקו האשראי ישמשו את החברה לחיזוק ההון ופיתוח והרחבת הפעילות של החברה וחברת הבת RMA  המרכזת את פעילות הפינוי-בינוי ולהשקעות משותפות עתידיות.

ההתקשרות בעסקה נעשתה לאחר תהליך בדיקת נאותות ארוך שבחן את החוסן הפיננסי והיציבות של החברה. ברם מוגרבי מוסרים כי עסקה זו מעידה על האמונה בשדרת הניהול איכותית שמסוגלת להביא לצמיחה משמעותית בעתיד, ועל בסיס נתונים אלה בחרה מנורה מבטחים להשקיע בחברה.

את העסקה הובילו מצד מנורה מבטחים עומר שיפר ואריק דרך את רם-מוגרבי-ארדיטי ייצגו עורכי הדין אורית ישראלי, מייקי יבין, ליטל אפרתי וזהר פלסז ממשרד עורכי דין פישר (FBC & Co) וכן ירון שטיין ונדב מופקדי מפירמת ראיית החשבוןEYבכל היבטי המיסוי. את החברה מנהלים כמנכ"לים משותפים אסף מוגרבי ואלעד שמרלינג.

לאחרונה ערכה מנורה כמה עסקאות בתחום הנדל"ן, נכנסה כשותפה ב-20% בחברת רם אדרת , הגדילה את אחזקותיה בהכשרת היישוב וכן קנתה מניות של אלוני חץ. בכך הצטרפה לכמה חברות ביטוח המגדילות את השקעותיהן בתחום הנדל"ן, כמו הפניקס שנכנסה שותפה באיסתא נדל"ן ובבוני התיכון או הראל באלמוג.

ממנורה מבטחים נמסר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם רם מוגרבי ארדיטי , חברה בעלת ניסיון רב בתחום ההתחדשות העירונית וצוות ניהולי איכותי עם יכולות מוכחות. תחום ההתחדשות העירונית הנו תחום צומח המהווה את הבסיס להגדלת מלאי הדירות בישראל באזורי ביקוש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנורה מבטחיםאלעד שמרלינגרם-מוגרבי-ארדיטייוסי מלמדמשפחת מוגרבימשפחת ארדיטי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...