שיכון ובינוי הפסידה במכרז על אגד

הזוכה במכרז היא קבוצה המורכבת מקרן אלומה, קרסו מוטורס, קרן ההשתלמות של המורים והגננות וכן מגדל ביטוח; עבור 2.81 מיליארד שקל יקבלו 51% מאגד

שיתוף הכתבה

היום מדווחת החברה שיכון ובינוי , בבעלות נתי סיידוף, לרשות ני"ע, על הפסד במכרז אגד לבעלות על 50%-60% מהחברה. את ההצעה הגישה עם  קרן השקעות הנדל"ן והתשתיות Brookfield Partners. הזוכה במכרז היא קבוצה המורכבת מקרן אלומה, קרסו מוטורס, קרן ההשתלמות של המורים והגננות וכן מגדל ביטוח. עבור 2.81 מיליארד שקל יקבלו 51% מאגד ויעברו לשלב הבא.

הקרן האמריקאית ברוקפילד, שמנהלת 625 מיליארד דולר של נכסים ב־30 מדינות, מימנה את מרבית הסכום של ההשקעה במכרז המשותף עם שיכון ובינוי . ההשקעה באגד הייתה אמורה להיות ההשקעה הראשונה שלה בישראל.

ההצעה שהגישה הקבוצה הזוכה גבוהה בכ־40% מהשווי שאליו ציפתה אגד להגיע. לפי ההערכות, את ההצעה השנייה בגובהה הגישה קרן קיסטון, והיא העניקה לאגד שווי שנמוך בכמיליארד שקל, ועדיין גבוה מזה שאליו כיוונה אגד. בנק מזרחי טפחות יוביל קונסורציום שיממן לקבוצה הוכה חצי מהרכישה.
 

15% מהסכום צריך להיות משולם עד לא יאוחר מיום 25 באפריל 2022. השלמת העסקה תהיה כפופה לתנאים מתלים נוספים, לרבות אישור האורגנים המוסמכים של אגד, אישורים ממשרד התחבורה, הממונה על התחרות ועוד. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינוינתי סיידוףBrookfield Partners
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...