לאור ההצלחה בשיווק הקודם, 'דירה להשכיר' במכרז חדש בלוד. 224 יח"ד על שטח של כ-10,000 מ"ר

במכרז באותו מתחם שנסגר בחודש דצמבר, בו זכתה חברת אשטרום בסכום כ-263 מיליון שקלים, יקומו 300 יח"ד על שטח של כ-10,000 מ"ר ו 3,000 מ"ר נוספים למסחר

שיתוף הכתבה
לוד, שאטרסטוק לוד, שאטרסטוק

החברה הממשלתית, דירה להשכיר בשיתוף עם רמ"י יוצאת במכרז נוסף של דיור להשכרה ארוכת טווח ברובע הבינלאומי בעיר לוד. מדובר ב-224 יח"ד על שטח של כ-10.8 אלף מ"ר, כאשר מחצית מהדירות יהיו תחת שכר דירה מפוקח לזכאים.  המכרז נפתח ב-31 לינואר וייסגר בעוד שבוע מהיום (ב') ב-21 לפברואר בשעה 12 בצהריים. 

בהזמנה לקבלת הצעות למכרז נכתב: "מטרת ההתקשרות הינה לשם תכנון והקמה של מתחם מגורים, אשר יכלול 244 דירות לפחות, אשר תיועדנה להשכרה ארוכת טווח למגורים למשך תקופה שלא תפחת מ-15 שנה ברציפות כאשר 50% מהדירות תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים. יתרת הדירות תושכרנה לשוכרים בשוק החופשי. בתום תקופת ההשכרה יהא רשאי הזוכה במכרז למכור את זכויותיו בדירות או במתחם, כולן או חלקן". 

המכרז פורסם בחודש יולי האחרון ולפני דחייה ופרסום מאוחר משתוכנן של חוברת המכרז היה אמור להיסגר ב-6 לדצמבר. סך כל הוצאות הפיתוח והוצאות הפיתוח הנוספות של המשרד מסתכמות בכ-39.9 מיליון שקלים. באשר לסכומים שיוכל לגבות היזם מהשוכרים: עבור דירת שני חדרים, המחיר יעמוד על 2,200 שקלים כל חודש. עבור דירת שלושה חדרים, המחיר יעמוד על 2,700 שקלים כל חודש. ועבור ארבעה חדרים, המחיר יעמוד על 3,500 שקלים כל חודש. 

נוסף על יח"ד, יקצה הזוכה מבנים ומוסדות ציבור – 2 כיתות גן לטובת עיריית לוד כמפורט בתוכנית. ליזם הנבחר יהיו 39 חודשים מהמועד בו נמסר המגרש ליזם בפועל במטרה להשלים את בניית המתחם. על היזם הזוכה יהיה להגיש תוכנית מפורטת לא יאוחר מ-13 חודשים לאחר הכרזתו כזוכה על ידי ועדת המכרזים ו-19 חודשים להוצאת היתרי בנייה.  

המכרז הוא חלק מתמל/1087, "לוד - הרובע המערבי", שיוקם על אדמות המושב ניר צבי הצמוד לעיר, ובמרכזו תחנת הרכבת גני אביב. השכונה החדשה תכלול תמהיל מגורים מגוון הכולל כ-11,500 יחידות דיור חדשות, וכן מבני ציבור לאוכלוסיית האזור, לצד מבנים העונים על צרכים משלימים של העיר, כיכרות עירוניות ובהן שטחי מסחר תעסוקה ומגורים, קאנטרי קלאב, חורשת אקליפטוסים והרחבת תחנת הרכבת הקיימת.

לצפייה בפרטי המכרז: לחצו כאן 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירות להשכרהדירה להשכירהשכרה ארוכת טווחמכרזי מקרקעיןהרובע הבינלאומי בלודרמ"ילוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...