אאורה השלימה מכרז מוסדי וגייסה כ-74 מיליון שקל - בסדרת אג"ח חדשה הנושאת ריבית של 3.5% - הנמוכה מאז הקמת החברה

הגיוס יושלם לסך של 80 מיליון שקל בהמשך השבוע • "הגיוס נועד להוזיל את עלויות המימון, להאריך את מח"מ התחייבויות החברה ולתמוך בצמיחה המואצת שלה"

שיתוף הכתבה
עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלי ומנכ"ל אאורה (דרור סיתהכל)עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלי ומנכ"ל אאורה (דרור סיתהכל)

חברת אאורה הודיעה היום (ב') כי השלימה מכרז מוסדי, שבמסגרתו גייסה כ-74 מיליון שקל בסדרת אג"ח חדשה, נושאת ריבית שקלית של 3.5% - הריבית הנמוכה מאז הקמתה. "בגיוס השתתפו גופים מוסדיים וקרנות גידור מובילות, והחברה תשלים גיוס כולל של 80 מיליון שקל עם השלמת מכרז ציבורי", נכתב בהודעת החברה. 

"אגרות החוב הן ללא שיעבודים וללא ביטחונות, ומשך החיים הממוצע שלהן עומד על כארבע שנים. על אף הגיוס של סדרת האג"ח החדשה, החברה צפויה להציג ירידה בשיעור המינוף, זאת לאור פירעונות שביצעה מתחילת השנה, התקדמות בפעילות ברבעון השני ועלייה בהון העצמי, בין השאר לאור רווח מהותי מעסקת 'מבנה'. החברה ממשיכה בתנופת הבנייה וממשיכה בשיווק של יחידות דיור בפרויקטים, השונים ולכן מגמת העלייה בהון העצמי צפויה לתמוך באיתנות הפיננסית של החברה".

על פי הודעת החברה, גיוס סדרת האג"ח החדשה נועד להוזיל את עלויות המימון של אאורה , להאריך את מח"מ התחייבויות החברה ולתמוך בצמיחה המואצת של החברה עם הכניסה לפרויקטים גדולים ומשמעותיים. עוד מציינים בחברה כי דו"ח הדירוג האחרון של מדרוג תמך בגיוס ללא שיעבודים וביטחונות, דבר המשפר את הגמישות הפיננסית, ולכן אאורה שואפת להעלותו לקבוצת ה-A.

נזכיר כי אתמול הודיעה החברה כי החלה בעבודות הבנייה בפרויקט " אאורה בן שמן", שבו תקים החברה בהינף אחד 500 יח"ד – זאת, ככל הנראה, באמצעות חברת דניה סיבוס שתבצע את העבודות בפועל. החברה עדכנה כי כ-70% מיחידות הדיור בפרויקט כבר מכורות, וכי ההכרה ברווח בגינן תחל כבר ברבעון הנוכחי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'ידניה סיבוסקבוצת מבנהאגרות חובהרשות לניירות ערךאאורה בן שמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...