עוד חוזה ביצוע לדניה סיבוס: תקים את פרויקט אאורה בן שמן; התמורה מוערכת בכ-400 מיליון שקל

שני הצדדים חתמו על מזכר הבנות מחייב עבור הפרויקט, שיכלול שמונה מבני מגורים עם 500 יח"ד, ועוד כ-1,800 מ"ר מסחר • אאורה מדווחת במקביל על תחילת העבודות בפרויקט

שיתוף הכתבה
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס (רמי חכם)רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס (רמי חכם)

חברת דניה סיבוס חתמה היום (א') על מזכר הבנות מחייב עם אאורה לפיו תבצע דניה את פרויקט המגורים של אאורה בשכונת נופי בן שמן שבמזרח לוד, "אאורה בן שמן", תמורת כ-400 מיליון שקל, כך על פי ההערכות. הפרויקט יכלול, על פי התכנון, שמונה בנייני מגורים בני 500 יח"ד, מרתפי חנייה וכ-1,800 מ"ר שטחי מסחר.

עבודות ההקמה צפויות להימשך כשלוש שנים. יצוין כי החברה העניקה אופציה לאאורה לבצע את שלב ב' של פרויקט בן שמן, להקמת 102 יח"ד, וזאת במחירי ההתקשרות בפרויקט הנוכחי"

"התמורה, צמודה למדד תשומות הבנייה למגורים, תשולם לחברה בהתאם לקצב התקדמות העבודות", נכתב בהודעת דניה לרשות לניירות ערך. "עבודות ההקמה צפויות להימשך כשלוש שנים. יצוין כי החברה העניקה אופציה לאאורה לבצע את שלב ב' של פרויקט בן שמן, להקמת 102 יח"ד, וזאת במחירי ההתקשרות בפרויקט הנוכחי".

נזכיר כי לפני כשבועיים חתמה דינה על הסכמים לביצוע עבודות הקמה בשני פרויקטים של החברה האחות שלה, אפריקה ישראל מגורים (אחד מהם מקודם על ידי חברת הבת של אפריקה, אפריקה התחדשות עירונית ),תמורת סכום כולל של כ-282 מיליון שקל.

במקביל להודעתה של דניה, דיווחה היום אאורה כי החלו עבודות הבנייה בפרויקט בן שמן. "נכון למועד הודעה זו, מכרה החברה 345 יח"ד מכלל 500 יח"ד בפרויקט, וכן את כלל שטחי המסחר", נכתב בהודעת החבר לרשות לניירות ערך. "כמו כן, לפרויקט ליווי פיננסי חתום עם בנק לאומי ומנורה מבטחים". 

החברה ציינה גם היא את האופציה שהעניקה לה דניה סיבוס באשר לביצוע הפרויקט הנוסף של החברה במתחם, במחירי ההתקשרות של הפרויקט הנוכחי. אאורה מציינת עוד כי היא צפויה להתחיל בשיווקו של הפרויקט הנוסף, ולקבל היתרי בנייה עבורו, במחצית השנייה של שנת 2021.

אאורה ציינה גם היא את האופציה שהעניקה לה דניה סיבוס באשר לביצוע הפרויקט הנוסף של החברה במתחם, במחירי ההתקשרות של הפרויקט הנוכחי. אאורה מציינת עוד כי היא צפויה להתחיל בשיווקו של הפרויקט הנוסף, ולקבל היתרי בנייה עבורו, במחצית השנייה של שנת 2021

נזכיר כי לאאורה זוהי לא ההתקדמות הראשונה בעת האחרונה בלוד: החברה הודיעה לפני כשבועיים כי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה באופן סופי את הגדלת זכויות הבנייה בפרויקט של החברה במע"ר 3א בעיר, כך שתוכל להקים במקום 322 יחידות דיור ועוד 5,000 מ"ר של שטחי מסחר. בכוונת החברה להגדיל את מספר יחידות הדיור במתחם ל-360, באמצעות הקלות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהדניה סיבוסנופי בן שמןרונן גינזבורגמע"ר לודהוועדה המחוזית לתכנון ובניהאאורה בן שמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...