אישור סופי: הוועדה המחוזית הגדילה רשמית את זכויות הבנייה במתחם מע"ר 3א בלוד

התוכנית, שמקודמת על ידי חברת אאורה, מאפשרת הקמת 322 יחידות דיור ו-5,000 מ"ר שטחי מסחר – והחברה מתכוונת להגדיל את מספר היח"ד ל-360 בעזרת הקלות • "החברה החלה לקדם בקשות להיתרי בנייה"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, עו"ד יעקב אטרקצ'י (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)מנכ"ל ובעלי אאורה, עו"ד יעקב אטרקצ'י (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)

הוועדה המחוזית אישרה באופן רשמי – מתחם מע"ר 3א של אאורה בלוד "יצמח" ויגדל פי שניים ויותר בהשוואה לתוכנית המקורית. על פי האישור, ניתן יהיה להקים במתחם 322 יחידות דיור חדשות, זאת במקום 160 יחידות דיור בתוכנית המקורית, ועוד 5,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה – זאת במקום 500 מ"ר מסחר בלבד בתוכנית המקורית. 

"הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז פרסמה את החלטתה בדבר אישור סופי למתן תוקף לתוכנית, שיזמה אאורה באמצעות חברת הבת שלה ק.מ.א. מרכז העיר לוד", כך עדכנה היום (ב') החברה בהודעה לרשות לניירות ערך. "החברה החלה לקדם בקשות להיתרי בנייה על המתחם, שיכללו הקלות בסמכות ועדה מקומית באשר לכמות היח"ד בפרויקט, כך שבפרויקט ייבנו 360 יח"ד.

בכוונת החברה לפתח ולהשכיר את שטחי המסחר והתעסוקה, כחלק מאסטרטגיית פיתוח נכסים מניבים של החברה. במקביל לאישור האמור, בכוונת החברה לקדם היתר בנייה לפרויקט, לקדם הסכם ליווי עם בנק או מוסד פיננסי ולהיערך לשיווק במהלך השנה הקרובה"

בכוונת החברה לפתח ולהשכיר את שטחי המסחר והתעסוקה, כחלק מאסטרטגיית פיתוח נכסים מניבים של החברה. במקביל לאישור האמור, בכוונת החברה לקדם היתר בנייה לפרויקט, לקדם הסכם ליווי עם בנק או מוסד פיננסי ולהיערך לשיווק במהלך השנה הקרובה. החברה הגיעה להסדרה סופית עם כל המחזיקים הנוספים במקרקעין, כך שכיום הקרקע פנויה וזמינה לבנייה".

עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלי ומנכ"ל אאורה : "ההשבחה המשמעותית של הקרקע היא דוגמה נוספת ליכולות ולהתמחות של אאורה לייצר ערך גדול לבעלי המניות, ובהפיכת קרקע לפרויקט לזמינה לבנייה מיידית בתקופת זמן קצרה, תוך השבחה מהותית לערך הקרקע. החלטת הוועדה מהווה הגדלה משמעותית של יחידות הדיור בפרויקט והשטחים המסחריים שבכוונתנו להחזיק, בהתאם לאסטרטגיה שלנו.

לאאורה ניסיון רב בעיר לוד ובסביבתה, המהוות אזור ביקוש מהטובים במרכז הארץ, שעדיין מאפשר למשפחות צעירות לרכוש דירות בעיר עם רמת פיתוח גבוהה ועם קרבה לתל אביב. בשנים האחרונות יזמנו יותר מ-800 יח"ד בלוד ובסביבתה, ומכרנו כ-600 מאות יח"ד בפרויקטים שיזמנו. עם הפרויקט החדש נגיע לכ-1,200 יח"ד בלוד ובסביבתה, עם מכירות חזקות ומשמעותיות כך שהנוכחות והדומיננטיות שלנו מתחזקת, באזור אטרקטיבי מאוד".

החברה ציינה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי בימים אלו היא מסיימת את בנייתו של פרויקט " אאורה במושב" באחיסמך, לוד, שבו שווקו בהצלחה כל 217 יח"ד שנבנו בפרויקט. נוסף על כך, היא מתחילה כעת בביצוע פרויקט "אאורה בן שמן" בלוד, ואף רכשה מגרש נוסף לבניית 102 יח"ד בפרויקט בן שמן

החברה ציינה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי בימים אלו היא מסיימת את בנייתו של פרויקט " אאורה במושב" באחיסמך, לוד, שבו שווקו בהצלחה כל 217 יח"ד שנבנו בפרויקט. נוסף על כך, היא מתחילה כעת בביצוע פרויקט "אאורה בן שמן" בלוד, שבמסגרתו ייבנו 500 יח"ד. נכון למועד זה כבר נמכרו 343 יח"ד בפרויקט. החברה אף רכשה מגרש נוסף, לבניית 102 יח"ד בפרויקט בן שמן, ובכוונתה להתחיל בשיווקו ברבעון הרביעי השנה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורההוועדה המחוזית לתכנון ובניהמע"ר לודיעקב אטרקצ'יהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...