מנכ"ל דירה להשכיר יאיר טל הודיע כי בכוונתו לסיים את תפקידו

יסיים את תפקידו בתחילת פברואר 2021, לאחר שש שנים בחברה הממשלתית – מהן שנתיים כמנכ"ל בפועל • דירקטוריון דירה להשכיר כבר מינה ועדה לאיתור מנכ"ל חדש

שיתוף הכתבה
יאיר טל (ניר קידר)יאיר טל (ניר קידר)

מנכ"ל דירה להשכיר , יאיר טל, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו – כך מעדכנת היום (ה') החברה הממשלתית. בהודעה מצוין כי טל מתכוון לעזוב את התפקיד בראשית פברואר הקרוב. הוא מתעתד לעבור למגזר העסקי.

טל עדכן בכך את יו"ר החברה, אודי אדמתי, והודיע על כוונתו גם לשר הממונה על החברה, שר הבינוי והשיכון יצחק כהן. דירקטוריון דירה להשכיר , אשר עודכן במהלך, כבר מינה ועדה לאיתור מנכ"ל חדש, בראשות יו"ר אדמתי.

טל, אשר עבד בחברת דירה להשכיר בשש השנים האחרונות, מאז הקמתה למעשה, משמש בשנתיים האחרונות כמנכ"ל החברה. ביוני האחרון החליט דירקטוריון החברה להפוך את מינויו של טל למנכ"ל החברה למינוי קבוע, זאת לאחר ששימש במשך כמה חודשים כמנכ"ל הזמני, לאחר פרישתו של המנכ"ל הקודם, עוזי לוי, שלצידו הקים את החברה.

לפני שהצטרף לחברת דירה להשכיר שימש כהן כסגן בכיר לחשב הכללי וכמנהל חטיבת המשרדים החברתיים באגף החשב הכללי במשרד האוצר. לצד זה היה טל אחראי על מערך התמיכות של הממשלה במוסדות ציבור ובגופים אחרים, ועל ריכוז תחום המגזר השלישי.

יו"ר דירקטוריון דירה להשכיר , אודי אדמתי, הודה ליאיר טל בשמו ובשם דירקטוריון דירה להשכיר, "על התרומה הרבה לפעילות החברה ולפיתוח שוק ההשכרה ארוכת הטווח בישראל ועל ההתמדה והיצירתיות הרבה אותן הפגין במשך כל שנות עבודתו בחברה, ובפרט בתקופה בה כיהן כמנכ"ל".

ביוני 2019 התראיין טל במסגרת פרק 33 של פודקאסט מרכז הנדל"ן , מגדל בבל. האזינו לפרק:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פודקאסטדירה להשכיריאיר טלאודי אדמתי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...