בהמלצת ועדת האיתור: יאיר טל - המנכ"ל הקבוע של "דירה להשכיר"

טל שימש עד כה כמנכ"ל הזמני של החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה • דירקטוריון החברה, בראשות אודי אדמתי, אישר את המינוי באופן רשמי

שיתוף הכתבה
יאיר טל יאיר טל

מזמני לקבוע: דירקטוריון חברת " דירה להשכיר ", החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בראשות אודי אדמתי, קיבל לאחרונה את המלצת ועדת האיתור למינוי מנכ"ל לחברה, שלפיה יש למנות את המנכ"ל בפועל, רו"ח יאיר טל, למנכ"ל הקבוע של החברה.

 

ועדת האיתור הוקמה לפני חודשים אחדים, לאחר פרישתו של המנכ"ל הקודם עוזי לוי. בראש ועדת האיתור עמד אדמתי עצמו, ונוסף עליו היו חברים בה גם הדירקטורים מיכל בן-מובחר ומיכל מריל, וכן נציג רשות החברות הממשלתיות. הוועדה ניהלה הליך סדור על פי חוק, ודנה במינויו של טל מבין יותר מחמישים מועמדים אשר עמדו בתנאי הסף שנקבעו. לאחר תהליך מיון קפדני הגיעו לשלב המיונים האחרון ארבעה מועמדים סופיים ומהם נבחר, כאמור, המנכ"ל בפועל.

 

לפני שבוע השתתף טל בפרק 33 של הפודקאסט "מגדל בבל" מבית מרכז הנדל"ן . האזינו לו:

 

טל משמש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים וכאחראי על כלל הפעילות הפיננסית של " דירה להשכיר ", והיה שותף להקמת החברה לצד המנכ"ל היוצא עוזי לוי. לפני כחודשיים, עם התארכות תהליך הבחירה בשל תקופת הבחירות, אישרה הוועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות, בראשות השופטת בדימוס בלהה גילאור, את מינויו למנכ"ל החברה בפועל.

 

קודם להצטרפותו לדירה להשכיר כיהן טל כסגן בכיר לחשב הכללי וכמנהל חטיבת המשרדים החברתיים באגף החשב הכללי במשרד האוצר. במסגרת תפקידו היה אחראי על הפעילות מול משרד החינוך ויחידותיו - ות"ת, משרד הרווחה, משרד הבריאות ומערכת הבריאות, משרד הקליטה והמוסד לביטוח לאומי. בנוסף היה טל אחראי על מערך התמיכות של הממשלה במוסדות ציבור ובגופים אחרים, ועל ריכוז תחום המגזר השלישי.

 

החלטת הדירקטוריון למינוי של טל תועבר כעת לאישורה של רשות החברות הממשלתיות ולחתימתו של שר האוצר, ולאחר שלב זה המינוי ייכנס לתוקפו באופן רשמי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכיריאיר טלרשות החברות הממשלתיותעוזי לויאודי אדמתימגדל בבל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...