מבנה היסטורי נוסף ייעלם מנוף ת"א: היתר הריסה לבית מעריב

חברת הכשרת הישוב הודיעה כי קיבלה את ההיתר מעיריית ת"א, וכי העבודות במקום יחלו השבוע • תחת המבנה ההיסטורי יוקם מגדל יעקב נמרודי, שאמור למנות 42 קומות

שיתוף הכתבה
עופר נמרודיעופר נמרודי

לא עוד בית מעריב; בקרוב - "מגדל יעקב נמרודי": חברת הכשרת הישוב הודיעה היום (א') כי קיבלה היתר הריסה מעיריית תל אביב עבור אחד הנכסים הוותיקים בעיר, אשר נמצא במרכזה, על דרך מנחם בגין בעיר. החברה עדכנה כי העבודות להריסת המבנה יחלו כבר ביום שלישי הקרוב, ויימשכו כחודש. "בשל מורכבות הריסת המבנה הקיים ומטעמי זהירות החליטה החברה להתקשר עם שני משרדי פיקוח שונים אשר ילוו את העבודות", נכתב בהודעת הכשרת הישוב.

תחת המבנה הקיים שייהרס בקרוב, כאמור, ייבנה "מגדל יעקב נמרודי" על שם בעלי עיתון מעריב בעבר, ואביו של מנכ"ל הכשרת הישוב, עופר נמרודי. על פי התוכנית, הכשרת הישוב תקים מגדל משרדים בן 42 קומות במקום – ושואפת לקבל היתר למגדל בן 60 קומות, בכפוף לתוצאות הליכי אישור אשר מתקיימים מול המועצה הארצית לתכנון ובנייה. הכשרת הישוב רכשה את בית מעריב ב-2009 תמורת 32.5 מיליון שקל. 

נזכיר כי בסוף 2018 הגישה הכשרת הישוב, לצד עיריית ת"א, ערר למועצה הארצית לתכנון ובנייה נגד החלטת הוועדה המחוזית מאוקטובר 2017 להפחית 18 קומות מהמגדל המתוכנן, בשל התנגדות הרשות לתעופה אזרחית. בערר מבקשת הכשרת הישוב להורות על אישור התוכנית שהופקדה בוועדה המחוזית, המאפשרת הקמה של מגדל בן 60 קומות, וזאת בכפוף לאישור הרשות לתעופה אזרחית או הוועדה למתחמי רעש מטוסים, המצויה בתחום המועצה הארצית לתכנון ובנייה. בהתאם לכך, כאמור, מצפה החברה לתשובת המועצה הארצית לתכנון ובנייה.

מהחברה נמסר עוד כי "הבניין ממוקם במקום אסטרטגי ואטרקטיבי, בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה שתהווה את נקודת המפגש בין הקו האדום והקו הירוק. מהתחנה יתבצע חיבור אל לובי הבניין". על פי הערכותיה, צפויה הכשרת הישוב לסיים את הקמת מגדל יעקב נמרודי בפרק זמן של 5 שנים. עלויות ההקמה צפויות לעמוד על כ-400 מיליון שקל.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "היתר ההריסה מהווה אבן דרך חשובה בפיתוח פעילות הנדל"ן המניב שלנו בישראל, ובאופן אישי רגע מרגש עבורי, כמי ש'בית מעריב' היווה לו בית שני במשך שנים רבות. מגדל 'יעקב נמרודי', שייבנה במקום 'בית מעריב', יבסס את מעמדה ואת עוצמתה של הכשרת הישוב בתחום הנדל"ן המניב".

נציין כי לאחרונה קיבלה הכשרת הישוב אישור לתחילת אכלוס מגדל A בקמפוס הכשרת הישוב בעיר, הכולל שלושה מבנים – שני מגדלי משרדים ומרכז רפואי-סיעודי, לצד שטחים מסחריים. הכשרת הישוב, הפועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל ובפולין, מכרה בפברואר האחרון את המלונות שלה בצפת, בנצרת ובאילת, תמורת 225 מיליון שקל, חלק ממהלך כולל לסגירת הפעילות שלה בתחום המלונאות.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודימגדל יעקב נמרודיהכשרת הישובהיתר בנייהעיריית תל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...