אושרה תוכנית אאורה ל-526 דירות במגדלים עד 40 קומות בשכונת תלפיות בי-ם

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה סופית את פרויקט הפינוי-בינוי שממוקם במתחם הקצין סילבר בעיר, ויכלול הריסת 136 יח"ד והקמת 3 מגדלים ו-2,000 מ"ר למסחר ומבני ציבור. עד כה חתמו כ-88% מדיירי הפרויקט על הסכם עם אאורה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

שלושה חודשים אחרי שהופקדה, הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים אישרה השבוע למתן תוקף את הפרויקט של חברת אאורה במתחם הקצין סילבר בשכונת תלפיות בירושלים, לבניית 526 דירות. כך מדווחת אאורה היום (ד') לבורסה. 

במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 136 יחידות דיור קיימות בבניינים ישנים בני 4 קומות, ותחתם ייבנו 526 יח"ד חדשות בשלושה מגדלים בני 40 קומות, כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. עד כה חתמו כ-88% מדיירי הפרויקט על הסכם פינוי-בינוי עם החברה. 20% מהדירות בפרויקט יהיו קטנות, בשטח עד 55 מ"ר. אאורה צופה ששיווק הפרויקט ייחל ברבעון השלישי של שנת 2024. במקביל, החברה החלה לקדם את היתרי הבניה. 

מתחם הקצין סילבר ממוקם בין דרך חברון במזרח ודרך בית לחם במערב ורחוב הקצין סילבר מצפון. בינואר דיווחה אאורה כי עמדה בתנאים להפקדה, שניתנו בפברואר 23,  והתוכנית הועמדה להתנגדויות ל-60 יום, והשבוע כאמור אושרה. בין התנאים שאאורה עמדה בהם, היו הרחבת תחום התוכנית לכיוון צפון, ייעוד הרחוב שונה מתעשייה ושצ"פ לדרך משולבת; השימושים בקומת הקרקע יהיו למסחר, לתעסוקה, למבנים ולמוסדות ציבור וכן למבואות בלבד; כמו כן יקבע בהוראות התכנית כי לא יתאפשר שימוש למגורים בקומת הקרקע בכל שלושת המבנים, לרבות דירות גן, ולא תותר הצמדה של שטחים בקרקע לדירות בחזיתות אלה. 

תוכנית זו מצטרפת להתקדמות נוספת של אאורה בחודש האחרון בירושלים. בסוף מרץ הוועדה המחוזית אישרה לאאורה 1,300 דירות גם כן באזור דרך חברון-בית לחם, יחד עם ברזאני-דבלינגר ואלעד מגורים. החודש אאורה גם זכתה בפרויקט התחדשות עירונית במתחם דוד המלך בעיר לוד, לאחר שנבחרה על ידי נציגות בעלי זכויות במתחם. מדובר בפרויקט הממוקם ברחובות דוד המלך ורחל אלתר  שבמסגרתו ייהרסו 138 יחידות דיור קיימות וייבנו 516 יח"ד חדשות וכן 1,150 מ"ר שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורההוועדה המחוזית ירושליםתלפיות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...