1,400 דירות במגדלים של עד 50 קומות: אושרה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי בדרך חברון בירושלים

במסגרת התוכנית של ברזאני בשותפות עם דבלינגר, אאורה ואלעד מגורים, בין השכונות תלפיות וארונונה, ייהרסו 350 יח"ד וייבנו 7 מגדלים של 29-49 קומות, כולל 1,550 מ"ר למסחר ו-3,450 מ"ר לתעסוקה

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית בדרך חברון בירושלים (מנדי רוזנפלד) הדמיה של התוכנית בדרך חברון בירושלים (מנדי רוזנפלד)

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה ביום חמישי האחרון תוכנית לבניית 1,400 יחידות דיור במתחם דרך חברון-בית לחם בירושלים, בין השכונות תלפיות וארנונה. יזמי התוכנית הם י.ד ברזאני בשותפות עם קבוצת דבלינגר, אאורה ואלעד מגורים וכן עיריית ירושלים. ברזאני מנהלת את המתחם גם עבור אלעד מגורים ואאורה, מבחינת ייעוץ ותכנון. התוכנית כוללת קרן תחזוקה ל-25 שנה.

מתחם דרך חברון-בית לחם מוקף ממזרח ברחוב דרך חברון, על ציר הרכבת הקלה, ממערב בדרך בית לחם ומדרום רחוב משה ברעם/האומן, בסה"כ כ-19.9 דונם. במתחם קיימים כיום 4 בנייני רכבת ו-4 בניינים מרקמיים, עם סה"כ 348 יח"ד. השטח מחולק ל-3 מתחמי תכנון של שלושת היזמים, המתוכננים לאורך רחובות דרך חברון ודרך בית לחם ועוד תא שטח נוסף כשטח למבנה ציבור נגיש מדרך בית לחם. במרכז התוכנית גן ליניארי.

הדמיה של התוכנית בדרך חברון בירושלים (מנדי רוזנפלד) הדמיה של התוכנית בדרך חברון בירושלים (מנדי רוזנפלד)

התוכנית כוללת 7 מגדלים של 49-29 קומות מעל 4-3 קומות מסחר (1,550 מ"ר) ותעסוקה (3,450 מ"ר). ברזאני מקבלת 4 בניינים עם 950 דירות, אאורה מגדל עם 300 דירות עם שלוחה מרקמית, ואלעד מגורים 2 בניינים עם היתרה. הפונקציות הציבוריות של המגדלים כוללות חדרי פגישות, מועדון דיירים חדרי משחק לילדים וחדרי כושר. אדריכל התוכנית הוא מנדי רוזנפלד.

אלעד קדוש, מנהל התחדשות עירונית בברזאני ואדריכל החברה מספר: "קידמנו במקום מתחם גדול, הוועדה ביקשה לצרף את החלקות של אאורה ואלעד מגורים שהצטרפה לאחרונה. היה חשוב לנו שתיכנס קרן תחזוקה לפני ההפקדה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםאאורהאלעד ישראל מגוריםהוועדה המחוזית ירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...