אאורה נבחרה להקים 500 דירות במקום 140 בפרויקט התחדשות במרכז לוד

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי של הרשות להתחדשות והעירייה, הממוקם ברחובות דוד המלך ורחל אלתר, וכולל גם 1,150 מ"ר למסחר ומבני ציבור. הפרויקט הוא חלק מתוכנית כוללת למתחם דוד המלך, בו צפויות לקום 3,800 דירות חדשות במקום 713 כיום

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה הודיעה היום (ד') כי זכתה בפרויקט התחדשות עירונית במתחם דוד המלך בעיר לוד, לאחר שנבחרה על ידי נציגות בעלי זכויות במתחם.

מדובר בפרויקט הממוקם ברחוב דוד המלך 3-7 ורחוב רחל אלתר 11-19 בעיר, במסגרתו ייהרסו 138 יחידות דיור קיימות ב-8 בניינים ישנים שבמתחם. במקומן ייבנו 516 יח"ד חדשות וכן 1,150 מ"ר שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. הפרויקט קודם במסלול רשויות על ידי הרשות להתחדשות עירונית ועיריית לוד, במסגרת הוועדה לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור (הוותמ"ל), והתוכנית אושרה להפקדה בתנאים. 

הפרויקט הוא חלק מתוכנית כוללת של התחדשות עירונית למתחם דוד המלך הממוקם במרכז העיר לוד, בשטח של 170 דונם, בו קיימות היום 713 יח"ד ב-44 מבנים. עם סיום הבנייה יהיו במקום 3,828 יח"ד סה"כ, וכן 10,605 מ"ר שטחי מסחר ו- 75,120 מ"ר לתעסוקה. גבולות התוכנית מוגדרים על ידי שדרות דוד המלך מצפון, שכונת בן גוריון ממזרח, רחוב ארלוזורוב מדרום ורחוב שלמה המלך ממערב.

כלל המתחמים ייבנו סביב רצף ככרות עירוניות וגנים פנימיים המשכיים, בבנייה מרקמית בת 7-8 קומות, ומגדלים בני 23-35 קומות. בין מבני המגורים יהיו מבני ציבור, שטחים ציבוריים פתוחים, ומוסדות חינוך בקומת הקרקע. 

מחברת אאורה נמסר היום כי "עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים ובאי כוחם, החברה פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם באי כוחם של בעלי הזכויות הוותיקים ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם כאמור. בהתאם להערכות הנהלת החברה, התב"ע תקבל תוקף בשנה הקרובה, ומיד לאחר מכן תחל החברה בהכנת תכנון מפורט לפרויקט ובקשות להיתרי בנייה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהלודהתחדשות עירוניתהרשות להתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...