תוכנית פינוי-בינוי של ב.ס.ר ואורבניקה לבניית 314 יח"ד בפ"ת אושרה להפקדה

הפרויקט מקודם בשכונת רמת ורבר, בשטח בו קיימים כיום 3 בנייני רכבת בני 90 יח"ד המיועדים להריסה. הבנייה החדשה תיעשה במגדלים של עד 22 קומות

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרוייקט בפתח תקווה (טוטם הדמיות)הדמיית הפרוייקט בפתח תקווה (טוטם הדמיות)

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה של מחוז מרכז, אישרה לאחרונה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי ברחוב כצנלסון, בשכונת רמת ורבר בפתח תקווה. במסגרת התוכנית, שלושה בנייני רכבת ברחוב כצנלסון 40-44 (זוגי) שבהם 90 יחידות דיור ייהרסו, ובמקומם ייבנו 314 יחידות דיור, בארבעה בניינים: שני מגדלים בני 22 קומות, ושני בניינים נוספים  בני 9 קומות. יזמיות הפרוייקט הן ב.ס.ר ואורבניקה, שהקימו לצורך כך חברה משותפת, משכנות גוש דן יזמות. תכנון הפרויקט נעשה בידי CityBee  אדריכלים.

במסגרת הפרויקט, יקבלו הדיירים הוותיקים, דירות חדשות הגדולות ב-25 מ"ר לפחות בהשוואה לדירות הישנות, וכן מרפסת שמש, חנייה ומחסן. על פי התוכנית שהוגשה לוועדה,  10% מיחידות הדיור יהיו בשטח של עד 65 מ"ר , ועוד 30%  יחידות דיור יהיו בשטח של 66-80 מ"ר. כמו כן, דורשת הוועדה להגדיל את שטחי המסחר  מ-500 מ"ר ל-850 מ"ר וכן להגדיל שטחי שירות עיליים למגורים בכ-4700 מ"ר. 

תוכנית הפינוי ובינוי ברחוב כצנלסון, היא חלק מתוכנית מתאר כוללת להתחדשות שכונת רמת ורבר, ואושרה להפקדה במאי 2020.  שכונת רמת ורבר, שנבנתה בין השנים 1975-1955 היא המוקד המרכזי והגדול בפתח תקווה להתחדשות עירונית בשנים הקרובות. תוכנית המתאר מקצה 17 מתחמים לפינוי בינוי בשכונה, מה שצפוי להכפיל את היקף האוכלוסייה בה. התוכנית המוצעת גם מגדילה משמעותית את שטחי המסחר והתעסוקה בשכונה, וכן את מבני הציבור ואת בתי הספר.

האדריכלים ערן שקד וערן לשם, מ-  CityBee אדריכלים, אמרו היום: "התוכנית שלנו משתלבת בתכנון העירוני להתחדשות רמת ורבר ,תוך שמירה על עקרונות התכנון שהתגבשו עם העירייה ובשיתוף הציבור. בלב המתחם ישנו שטח ירוק רחב ידיים לרווחת הדיירים ולרווחת תושבי השכונה. אנו מאמינים שהחיבור למרחב העירוני ישדרג בצורה משמעותית את איכות החיים של תושבי השכונה הוותיקים והחדשים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סיטיבי אדריכליםב.ס.רהוועדה המחוזית מרכזאורבניקהפתח תקווה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...