300 דירות בבניינים של עד 15 קומות: אושרה להפקדה תוכנית הפינוי-בינוי של קרדן וגילת במזרח חדרה

המדובר בפרויקט הפינוי בינוי הראשון בשכונת בית אליעזר שבדרום-מזרח העיר. עוד במסגרת התוכנית צפויים להיבנות 6,900 מ"ר של שטחי ציבור

שיתוף הכתבה
עמוס דאבוש ויוסי חזן על רקע הדמיית הפרויקט בנווה אליעזר (קרדן נדל"ן, רפאל מזרחי, קייזר אדריכלים)עמוס דאבוש ויוסי חזן על רקע הדמיית הפרויקט בנווה אליעזר (קרדן נדל"ן, רפאל מזרחי, קייזר אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה של מחוז חיפה אישרה בשבוע שעבר להפקדה בתנאים את תוכנית ההתחדשות שקידמו החברות  קרדן וגילת בשכונת בית אליעזר שבדרום מזרח העיר, במסגרתה ייבנו 300 יחידות דיור חדשות, וכן אלפי מ"ר של מבני ציבור.

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי המקודם על שטח בן כ-19 דונם בהצטלבות הרחובות יפה נוף ויקותיאל אדם שבדרום השכונה. במסגרתו ייהרסו 52 יחידות דיור במבנים בני שני קומות, ובמקומם ייבנו 6 בניינים חדשים בני 9 ו-15 קומות, הכוללים כאמור 300 דירות, אשר לפחות 20% מהן יתוכננו כדירות קטנות. עוד כוללת התוכנית חזית מסחרית בהיקף של 400 מ"ר, כ-5.8 דונם של שטח ציבורי פתוח, וכן שטח בנוי המיועד למוסדות ציבור בהיקף של כ- 6,900 מ"ר. על התוכנית מופקד משרד אדריכלים דני קייזר.

פרויקט זה מצטרף לתוכנית הענק של קרדן לבניית 3,000 יח"ד מצפון לבית אליעזר שאושרה להפקדה באפריל האחרון. עוד נזכיר כי בשבוע שעבר אישרה הוותמ"ל הפקדת תוכנית לרובע בן 8,000 יח"ד בעיר, זאת לאחר שבג"ץ דחה את עתירת העירייה אשר התנגדה לקיומו של הדיון. בנוסף לכל אלה נזכיר כי בשבוע שעבר חתמה קבוצת חג'ג' על הסכם לשיתוף פעולה לקידום פרויקט פינוי-בינוי בעיר לבניית 960 דירות.

"תוכנית פינוי-בינוי ראשונה בבית אליעזר"

עמוס דבוש, מנכ"ל חברת קרדן נדל"ן : "נווה אליעזר היא שכונה ייחודית בחדרה, שתשמש דוגמה מוצלחת לאיך צריך להראות פרויקט של התחדשות עירונית . מדובר בתכנית פינוי בינוי ראשונה בשכונה הוותיקה שהוקמה בשנות ה 60 ומטרתנו לשדרג ולהפוך אותה לשכונה אטרקטיבית עם תשתיות, מבני ציבור ושצ"פים ברמה גבוהה, כך שתהפוך למקום מבוקש בקרב משפרי דיור ומשפחות צעירות".

יוסי חזן, מנהל מחלקת החדשות עירונית בקרדן נדל"ן: "התכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מקצועי ומהיר בין מנהלת ההתחדשות עירונית בחדרה, אגף ההנדסה בעירייה והיזמים. מדובר בתכנית שתוסיף שטחים פתוחים ירוקים רבים וכן מבני ציבור ומתאימה לאופי שכונת נווה אליעזר. חברת קרדן מקדמת מספר פרויקטי התחדשות עירונית בחדרה בהיקף של אלפי יחידות דיור. החברה מצויה היום במו"מ מול מספר בניינים נוספים לקידום תכניות של פינוי בינוי בשכונה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמוס דבושקרדן נדל"ןחדרהבית אליעזר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...