בשיתוף הגיס: קבוצת חג'ג' מקדמת בניית 960 דירות בפינוי-בינוי במרכז חדרה

הקבוצה חתמה על הסכם לשיתוף פעולה לקידום הפרויקט עם חברה פרטית בבעלות גיא סחלי, גיסו של עידו חג'ג', מבעלי השליטה בקבוצת חג'ג'. כיום בשטח המתחם 160 יח"ד קיימות. הקמת הפרויקט מחייבת אישור תב"ע חדשה

שיתוף הכתבה
יצחק ועידו חג'ג' (שי תמיר, שאטרסטוק) יצחק ועידו חג'ג' (שי תמיר, שאטרסטוק)

חברת חג'ג' התחדשות עירונית מקבוצת חג'ג', חתמה אתמול (ב') על הסכם שיתוף פעולה להקמת 960 דירות במרכז חדרה בהליך פינוי-בינוי. כך הודיעה הקבוצה הבוקר (ג') לבורסה.

ההסכם נחתם מול חברה פרטית בבעלותו של גיא סחלי, גיסו של עידו חג'ג', מבעלי השליטה בקבוצת חג'ג'. סחלי אף שימש בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה עד 2013, ומקדם את הפרויקט באמצעות החברה שבבעלותו מזה שנתיים. החתמת בעלי הזכויות על הסכמי התחדשות צפויה להתחיל במהלך חודש פברואר.

הפרויקט המתוכנן מתפרש על מתחם בנוי בשטח של כ- 16 דונם, בו בנויות כיום כ-160 יחידות דיור ב-16 בניינים ברחובות רמב"ם, הרברט סמואל, הרב הרצוג והרב עוזיאל במרכז העיר. בהודעה נמסר כי ההליך התכנוני ביחס לפרויקט טרם החל, וגם עמדתה הרשמית של הרשות המקומית ביחס לפרויקט טרם התקבלה.

בחג'ג' מציינים כי לצורך הוצאתו לפועל של הפרויקט יש צורך בשינוי תב"ע , כאשר להערכת החברה שינויה יהיה כרוך בדרישות שונות מצד הרשויות לרבות ביצוע מטלות ציבוריות על ידי היזם.

להערכת החברה, המסתמכת על המדיניות הקיימת של ועדות התכנון והבנייה בתחום הפרויקט, קיימת אפשרות לבנייה של כ-800 יחידות דיור נוספות מעבר לקיים, ובסך הכל 960 יחידות דיור. זאת בנוסף על כ-500 מ"ר של שטחי מסחר וכ- 10,000 מ"ר של שטחי תעסוקה בשישה מגדלים הכוללים 160 יחידות דיור בכל מגדל. זאת בכפוף להתקיימות התנאים המתלים בהסכם ובכפוף לקבלת כל ההיתרים הנדרשים.

כניסת ההסכם לתוקף מותנית בהשגת הרוב הדרוש מקרב הדיירים, אישור תב"ע , הכרזה על המתחם כמתחם פינוי-בינוי, וחתימה על הסכם ליווי בנקאי. על פי ההסכם, קבוצת חג'ג תחזיק 75% מחברת הפרויקט, וסחלי 25% נוספים, וימונו מנכל"ים משותפים לחברת הפרויקט.

כמו כן, באחריות חג'ג' לדאוג לקבלת מימון לביצוע הפרויקט, ועל סחלי יוטל לבצע פעולות ניהוליות כמו סיוע לעורכי דין בהשגת רוב, קידום התוכנית מול מוסדות התכנון, גיוס היועצים לפרויקט וכדומה. במקרה שבו הפרויקט לא ייצא לפועל, אז ישלם סחלי לחג'ג' את חלקו היחסי בהון העצמי שהחברה העמידה לפרויקט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'פינוי בינוי חדרהחג'ג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...