בעלי השליטה באלמוגים מחליפים כיסאות: בר משיח יכהן כיו"ר במקום זוזל

מריו זוזל התחיל את כהונתו כיו"ר בנובמבר 2012 ועתה ישמש כממלא מקום היו"ר, עמי בר משיח. זאת בעקבות הסכם רוטציה בין הבעלים. השניים בעלי מניות דומיננטיים ושניהם מחזיקים יחד בכ-77% מהחברה, אותה הקימו יחד

שיתוף הכתבה
מריו זוזל ועמי בר משיח (לילך רז, שירן כרמל) מריו זוזל ועמי בר משיח (לילך רז, שירן כרמל)

עמי בר משיח יחליף את מריו זוזל כיו"ר דירקטוריון אלמוגים . השניים בעלי מניות דומיננטיים וכל אחד מהם מחזיק בכ-38.5% מהחברה, ויחד ב-77%. זוזל התחיל את כהונתו כיו"ר בנובמבר 2012 ועתה ישמש כממלא מקום היו"ר. עמי בר משיח, שהיה בתפקיד ממלא מקום היו"ר, יכהן כאמור כיו"ר. יש לציין כי ההחלפה בתפקידים מגיעה בעקבות הסכם רוטציה שיש בין הבעלים. 

אלמוגים הוקמה ב-1986 על-ידי השניים, בוגרי הפקולטה להנדסת בניין בטכניון. כיום החברה מונה כ-100 עובדים. בשנותיה הראשונות פעלה החברה רבות כחברה משכנת, במסגרת מפעלי בהבנייה שאפיינו את גלי העלייה מברית המועצות. מאז  הם בונים, יוזמים ומשווקים במגוון פרויקטים. בשנה האחרונה מכרה את קומפלקס המגורים באילת תמורת 26 מיליון שקל, כמו כן קיבלה היתר לבניית 208 דירות באור עקיבא.

לאחרונה גם זכתה החברה במכרז של פרויקט פינוי-בינוי במבואה הצפונית של בת ים ל-144 יח"ד, פרויקט שהתווסף לשלושה פרויקטים שאותם מקדמת החברה בבת ים ברחובות דניאל, דקר וברזילי. לאחרונה גם דיווחה אלמוגים כי מכרה 49 יח"ד בזמן המלחמה, בחודש נובמבר, בהיקף כולל של כ-108 מיליון שקל, זאת לעומת 11 בלבד ברבעון השלישי כולו.  בנוסף, חתמה החברה בתקופה זו על 22 בקשות רכישה בהיקף כולל של כ-40 מיליון שקל. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמי בר משיחמריו זוזלאלמוגים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...