ב-26 מיליון שקל: אלמוגים חתמה על הסכם למכירת קומפלקס בתי אלמוג באילת

מדובר על מתחם תיירותי בן 9 בניינים עם 420 יח"ד, המשמש לדירות נופש לצעירים ולמגורי עובדים. על פי פרסומים, הרוכש הוא איש העסקים יעקב בר, שישלם 20 מיליון מסכום הרכישה עד סוף 2023, ואת היתר עד לתום 5 שנים מהעסקה

שיתוף הכתבה
מתחם בתי אלמוג באילת (אלמוגים)מתחם בתי אלמוג באילת (אלמוגים)

חברת אלמוגים החזקות דיווחה אתמול (ג') לבורסה כי נחתם הסכם מחייב מול חברת בת שלה, אלמוג ב.ז. בנייה והשקעות, למכירת מלוא החזקותיה  בשתי חברות שלה המנהלות ומחזיקות בזכויות הנכס "מתחם המגורים לצעירים" (מתחם בתי אלמוג) באילת. בספטמבר השנה דווח על מזכר ההבנות. על פי פרסומים קודמים, הרוכש הוא הוא יעקב בר, שרכש לאחרונה את קניון מלכת שבא באילת ואת קניון העמקים בעפולה יחד עם הזמר עומר אדם.

בגין החזקות המוכרת בחברות הנמכרות ישלם הרוכש למוכרת תמורה בסך כולל של עד כ-26 מיליון שקל, מהם 20 מיליון שקל ישולמו עד לסוף 2023, ויתרת התמורה תשולם לשיעורים עד לתום חמש שנים מהעסקה. בנוסף הרוכש ישחרר את החברה מערבות שהעמידה לתאגיד בנקאי בגין הלוואה שהועמדה לאחת החברות הנמכרות. מועד השלמת העסקה נקבע ליום 31 בדצמבר הקרוב.

מתחם בתי אלמוג הוא קומפלקס תיירותי בן 9 בניינים ברחוב ההשכלה עם 420 יח"ד, בקרבה לים, המשמש לדירות נופש לצעירים ולסטודנטים ולמגורי עובדים.

בעת ההסכם הראשוני אמרה אז מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים, למרכז הנדל"ן: "כחלק ממהלכיה העסקיים של החברה, מימשנו את מתחם בתי אלמוג באילת, פעילות אשר אינה בליבת העסקים של החברה. המהלך יגדיל לחברה את הגמישות הפיננסית על ידי תזרים חופשי של כ-22 מיליון שקל, ירידה במינוף ושחרור מערבות. מה שיאפשר לחברה לרכז את מאמציה הניהוליים בהמשך מיקוד פעילותה בלב אזורי הביקוש, ובהרחבת הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית וכניסה לפרויקטים משמעותיים ואיכותיים".

בכפוף להשלמת העסקה, החברה צפויה לקבל לידיה תזרים חופשי בהיקף מוערך של כ-22 מיליון שקל, מתוכו כ-18 מיליון ש"ח עד מועד ההשלמה. החברה צפויה לרשום בגין העסקה הפסד חשבונאי בסך מוערך של כ-7 מיליון שקל. יש לציין כי הערכת החברה מבוססת על נתוני הדוחות הכספיים ליום 30.6.2023 ולפיכך עשויה להשתנות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תיירותאילתאלמוגים החזקות התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...