יצחק תשובה רוכש 10% ממניות חברת הנדל"ן YBOX תמורת 20 מיליון שקל

3 וחצי שנים לאחר שמכר את אלעד מגורים, איש העסקים חוזר לתחום הנדל"ן. עוד במסגרת העסקה עליה דווח היום (ד') יקבל תשובה אופציות לרכישת 4.3% נוספים תמורת כ-10 מיליון שקלים בשנים 24'-25'. מנכ"ל YBOX נדל"ן: "הבעת אמון מובהקת ביכולותיה של YBOX ובפעילותה הקיימת והעתידית"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל YBOX יוסי תורג'מן ואיש העסקים יצחק תשובה (YBOX, ויקימדיה)מנכ"ל YBOX יוסי תורג'מן ואיש העסקים יצחק תשובה (YBOX, ויקימדיה)

שלוש וחצי שנים לאחר שמכר את חברת אלעד מגורים, איש העסקים יצחק תשובה חוזר לעסקי הנדל"ן. חברת YBOX מדווחת היום (ד') לבורסה כי חתמה עם תשובה על עסקה למכירת 10% ממניותיה תמורת 20 מיליון שקל. העסקה נחתמה בדרך של הקצאת מניות פרטית לחברות אפריל אם.איי, סוכנות לנדל"ן שבבעלות תשובה, וחברת אלעד אירופה, שבבעלות בנו אלעד שרון תשובה. לאחר רכישת המניות הופך תשובה לבעל עניין בחברה. לתשובה ניתנו גם אופציות לרכישת עוד כ-4.3% ממניות החברה בתמורה לכ-10 מיליון שקל נוספים, 50% מהאופציות עד יוני 24 ו-50% עד יוני 25.

חברת YBOX נדל"ן היא חברה ציבורית, העוסקת בייזום פרויקטים למגורים, בהתחדשות עירונית ובתחומי הנדל"ן המניב, למשרדים, מלונאות ומסחר. בעל המניות הדומיננטי בה הוא יעקב מנחם גורסד (44.72%),יזם נדל"ן יהודי־צרפתי. שיתוף הפעולה עם יצחק תשובה ובנו מגיע כשנה וחצי לאחר שת"פ משמעותי שחתמה YBOX, שבמסגרתו ענקית המלונאות פתאל הפכה לבעלת עניין בחברה עם רכישת 10% ממניותיה במאי 2022. פתאל היא שותפה אסטרטגית של החברה בפרויקטי המלונאות.

השנה גם מכרה החברה, יחד עם נכסים ובנייןמגרש בן 137 דונם בחדרה תמורת 256 מיליון שקל. בעסקה נוספת שזכתה לכיסוי תקשורתי נרחב, העבירה YBOX את בית רומנו בתל אביב לבעלות העירייה, בתמורה לתוספת זכויות בנייה בקרקעות שבהן מחזיקה החברה במתחם חסן עראפה בעיר.

לדברי יוסי תורג'מן, מנכ"ל קבוצת YBOX נדל"ן, "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם יצחק תשובה, ורואים בו הבעת אמון מובהקת ביכולותיה של YBOX ובפעילותה הקיימת והעתידית. שיתוף הפעולה יסייע לחיזוק הפעילות הקיימת בתחום הדיור והנדל"ן המניב, ובפרט לחיזוק והרחבת פעילות ההתחדשות העירונית של החברה – ממש כפי ששיתוף הפעולה שחתמנו עם קבוצת פתאל חיזק את תחום המלונאות והמשרדים בחברה. אנו מקדמים כיום כ-5,000 יח"ד בהתחדשות עירונית במתחמים גדולים, ויש לנו עוד כ-5,000 יח"ד בשלבי תכנון שונים, ואני מאמין שכניסתו של יצחק תשובה כשותף בחברה תהווה קפיצה משמעותית בתחום זה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יצחק תשובהYBOXיוסי תורג'מן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...