בעקבות ביג: גם G City הודיעה על ביטול שכר הדירה הבסיסי לאוקטובר

על פי הודעת החברה המחזיקה 13 מרכזים מסחריים ברחבי הארץ, בחודש אוקטובר ייגבה שכר דירה על בסיס פדיון בלבד, והמדיניות לגבי חודש נובמבר תיקבע בהמשך. החברה מדווחת על גידול בתנועת הצרכנים

שיתוף הכתבה
קרן כליפה, מנכ"לית חטיבת G City ישראל (אופיר אבהמוב)קרן כליפה, מנכ"לית חטיבת G City ישראל (אופיר אבהמוב)

G City, המפעילה את מתחמי G, הודיעה היום (ה') כי תעניק הטבות בתשלומים לשוכריה בעקבות מלחמת חרבות ברזל. החברה הודיעה לשוכריה כי שכר הדירה בגין חודש אוקטובר ייגבה על-בסיס הפדיון של העסקים, וכי, בשלב זה, על פי הודעת החברה לא יבוצע חיוב בגין חודש נובמבר, אך ההחלטה הסופית בנושא תתקבל על בסיס המדיניות שתתגבש בהמשך, בין היתר לפי מדיניות הסיוע הממשלתי.

הודעת החברה באה יומיים לאחר שרשת המרכזים המסחריים ביג הודיעה לשוכריה על התנהלות דומה, במסגרתה החליטה על ביטול שכר הדירה הבסיסי לחודשים אוקטובר ונובמבר, וגביית שכר הדירה על בסיס הפידיון בלבד.

עוד על פי הודעת G סיטי, דמי הניהול בגין החודשים אוקטובר-נובמבר ישולמו כרגיל. ההטבה לא תחול על רשתות שיווק מזון, חנויות פארם, משרדים, בנקים, קופ"ח, מרפאות ואנטנות סלולריות.

G סיטי (המוכרת גם בשמה הקודם " גזית גלוב ") מפעילה 13 מרכזים מסחריים ברחבי הארץ הממוקמים בין היתר בשכונות פארק צמרת, כוכב הצפון ותל ברוך צפון בתל אביב, וכן בסביון, כפר סבא, יקנעם ומרכז חורב בחיפה. החברה מציינת, כי לאחר שמרבית העסקים במרכזים המסחריים היו סגורים בימים הראשונים של המלחמה, מדי יום רואים גידול בתנועת הצרכנים ופתיחה כמעט מלאה של החנויות במרכזים.
 
קרן כליפה, מנכ"לית חטיבת G City ישראל, ציינה כי "מדינת ישראל מצויה במלחמה שנכפתה עליה. אנו ערים למצב המורכב ועוקבים בדריכות אחר המתרחש ברמה המדינית וברמה העסקית, ונמצאים בקשר יומיומי עם שוכרינו. אנו מחזקים את בחירת מרבית השוכרים במתחמי G City לפתוח את החנויות, זוהי שעתו של העורף להילחם על החזרה לשגרה. G City, כחברות אחרות במשק, מושיטה יד ומסייעת לתושבי הדרום ולמשפחות רבות שאיבדו את יקיריהן ואת בתיהן. אנחנו נמצאים בחודש של סולידריות ומדהים לראות את רוחב הלב והערבות ההדדית בחברה הישראלית בתקופה קשה זו. החוזק והחוסן שלנו תלויים בעשייה המשותפת. אנו מחזקים ומחבקים את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ומתפללים לשלום החטופים והנעדרים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:G cityקרן כליפהחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...