היוזמה שהביאה לגיוס של למעלה מ-500 דירות חדשות לשיכון מפונים

יוזמה ישראלית חדשה בהובלת Ewave Nadlan וההסתדרות הציונית העולמית, דואגת לשכן משפחות שנעקרו מביתן וגייסה עד כה מאות דירות פנויות משורה של חברות נדל"ן

שיתוף הכתבה
דירה למפוני העוטף במסגרת מיזם דלתות פתוחות (שחר ירושלמי) דירה למפוני העוטף במסגרת מיזם דלתות פתוחות (שחר ירושלמי)

ענף הנדל"ן ממשיך להירתם ולסייע לתושבי עוטף עזה, לחיילים ולכוחות הביטחון. 

למעלה מ-500 דירות גויסו במסגרת יוזמת "דלתות פתוחות"

יזמי נדל"ן וקבלנים תורמים דירות מוכנות לאכלוס ללא תמורה עבור משפחות שפונו מבתיהם במלחמה. במסגרת המיזם מפעילות החברות Ewave Nadlan ו-YG השקעות חמ"ל העוסק מהצד האחד ביצירה של מלאי דירות קבלן מוכנות לאכלוס, מכינה את הדירות לקליטת המשפחות – כולל  אבזור מלא שלהן – ריהוט ומוצרי חשמל - המתבצע באמצעות גיוס תרומות מחברות במגזר העסקי. מהצד השני עוסק חמ"ל המיזם באיתור המשפחות מקרב תושבי עוטף עזה הזקוקות לפתרון אכלוס מיידי. עד כה למעלה מ-500 דירות נתרמו על ידי חברות הבנייה לטובת המיזם, ו-170 משפחות כבר אוכלסו בדירות. במקביל, עד כה נקלטו ביקושים מצד למעלה מ-3,100 משפחות שפונו מביתן המצפות להיקלט בדירה במסגרת המיזם.

בין חברות הנדל"ן שתרמו עד עתה דירות למיזם: תדהר , יובלים , אמפא , סיטי בוי, ריבוע כחול נדל"ן, קבוצת ברוש, גינדי השקעות, קרסו נדל"ן, דניה סיבוס , גיא ודורון לוי, היזם אבי ג'רבי, ו-YG השקעות.

החברות ששותפות לפרויקט האבזור והריהוט של הדירות במיזם הן: חברת אוברוולף, עמותת ILF עמותה למנהיגות ישראלית, בית ההשקעות מור, ICL Group (לשעבר כי"ל),חברת הטכנולוגיה וואן (One),קרן ויאולה, וסיסקו ישראל. כמו כן מלווים את המיזם: התאחדות בוני הארץ , הקרן לעידוד ענף הבנייה, וגלגל התנופה של ציונות 2000. הדירות, בפרויקטים חדשים לפני אכלוס, יהיו זמינות עבור המשפחות חודשים לאחר שתסתיים הלחימה ללא כל תמורה, כאשר הריהוט והאביזרים יישארו בבעלות המשפחה ויוכלו לעבור איתם יחד לאן שיבחרו.

משפחות מפונות מאיזור עוטף עזה מוזמנות להרשם כאן.

לתרומת דירות קבלן למיזם על ידי חברות בנייה נא לפנות אל מיכל ישראל בטלפון: 052-2235553.

לתרומת כספים המיועדים לאבזור וריהוט הדירות לפני אכלוסן, נא להקליק כאן

"אנו נתקלים בביקושים אדירים"

אסף כהנר, מנכ"ל חברת Ewave Nadlan , מנהלת האופרציה של מיזם "דלתות פתוחות", מציין כי "השמועה על המיזם עשתה לה כנפיים בקרב מפוני עוטף עזה ואנו נתקלים בביקושים אדירים. הקונספט של מגורים לטווח ארוך, שמאפשר קיום משפחה וקהילה, מתאים לרבים שנותרו מחוסרי בית בעקבות המתקפה הברברית ב-7 לאוקטובר או במתקפות הטילים מאז. אנו ושותפינו פועלים ללא לאות כדי להעמיד כמה שיותר דירות במסגרת המיזם, אולם צוואר הבקבוק המרכזי הוא הדירות עצמן. מאות דירות כבר נתרמו על ידי חברות בנייה ויזמי נדל"ן, אך הדרישה היא להרבה יותר. אני מבקש לקרוא מעל במה זו ליזמי נדל"ן וחברות בנייה שברשותן דירות חדשות להצטרף למיזם ולסייע למשפחות שאיבדו את כל עולמן להתחיל את חייהן מחדש. הסיפוק אינו רק של המשפחות, אלא של החברות עצמן, שיש להן הזדמנות לקחת חלק ממאמץ כללי בתחום שהוא בין הקריטיים במערכה הנוכחית – לספק מגורים למשפחות שצריכות קורת גג מעל ראשן".

רינת גרינברג, הפורום הישראלי למנהיגות (ILF): "זו זכות גדולה להתגייס ולעזור לאנשים שכל כך צריכים אותנו, ועברו דברים שאיש לא צריך לעבור. אנחנו המומים מרמת ההירתמות של כל השותפים לפרויקט - מחברות נדל"ן והחברות הגדולות במשק שנרתמו לספק למשפחות דירות ומוצרים בסיסיים, ועד לעסקים קטנים ואנשים פרטיים שנרתמו לשנע, לעצב, להאכיל ולתמוך נפשית. לשמחתנו, בעקבות ההצלחה הראשונית עומדות על הפרק כמאה דירות נוספות - כל תרומה ושיתוף יעזרו לנו לשכן עוד ועוד משפחות ולעזור להן להתחיל מחדש".

אורי מרשנד, מנכ"ל אוברוולף: "החיבור לפורום הישראלי למנהיגות (ILF) היה טבעי, כגוף בעל יכולות לוגיסטיות מדהימות שפועל למען החברה הישראלית. זו זכות גדולה להתגייס ולעזור, וכולנו משתמשים ביכולות שלנו כדי לתרום למשימה: רכישה פיזית וריהוט הדירות, שינוע רהיטים וחפצים שנתרמו, ניהול תקשורתי וגיוס תורמים מהקשרים הרבים שלנו בקהילה העסקית בארץ ובחו"ל".

הפועל " יוסי אברהמי " אילת אירחה את ילדי העוטף לאימון מיוחד

קבוצת הכדורסל הפועל " יוסי אברהמי " אילת אירחה את ילדי עוטף עזה והדרום לאימון כדורסל מיוחד באולם ים סוף . באימון השתתפו שחקני העבר שמעון אמסלם ומאיר טפירו, כמו גם שחקני קבוצת הפועל "יוסי אברהמי" אילת הבוגרת המשחקת בליגת העל. קבוצת הנדל"ן יוסי אברהמי היא נותנת החסות הראשית של קבוצת הפועל אילת זה חמש שנים ברצף.

הפועל יוסי אברהמי אילת מארחים את ילדי עוטף עזה (שמעון עזריה) הפועל יוסי אברהמי אילת מארחים את ילדי עוטף עזה (שמעון עזריה)

לצד אירוח הילדים, קבוצת יוסי אברהמי גם פתחה את שערי מלון אקויה באילת בפני משפחות מעוטף עזה שביתן נפגע מהלחימה או שנאלצו לעזוב. כמו כן, החברה התגייסה למען כוחות צה"ל הלוחמים בשטח ורכשה עבורם אפודים קרמיים לצורכי לחימה והגנה.

לדברי יוסי אברהמי , יו"ר ובעלי קבוצת יוסי אברהמי, "זו זכות עבורנו לארח את ילדי עוטף עזה והדרום ולהעניק להם מעט שמחה ועידוד לאחר האירועים הקשים שעברו. קבוצת יוסי אברהמי תמשיך לתרום ולתת ככל האפשר, זה המעט שנוכל לעשות בימים טרופים אלה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יוסי אברהמיewave נדל"ןעוטף עזהחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...