אזורים: יוני בראל מונה לסמנכ"ל השיווק וימשיך לכהן גם כסמנכ"ל המכירות

בראל (32) שעובד באזורים מ-2018, ימלא את שני התפקידים במקביל ויחליף את גיל גורביץ', שכיהן כסמנכ"ל השיווק ב-6 השנים האחרונות. בראל יהיה אמון על השיווק ויחסי הציבור של החברה ושיווקם של פרויקטים למגורים לרבות בהתחדשות עירונית

שיתוף הכתבה
יוני בראל (תמר מצפי) יוני בראל (תמר מצפי)

יוני בראל (32),סמנכ"ל המכירות של חברת אזורים, מונה לכהן גם בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה וימלא את שני התפקידים. בראל מחליף את קודמו בתפקיד, גיל גורביץ', אשר כיהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק בשש השנים האחרונות ועושה רילוקיישן לניו יורק. 

בראל מכהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של אזורים ולפני כן כחבר הנהלה וכמנהל המכירות הארצי של החברה. הוא התחיל לעסוק בנדל"ן לפני מעל לעשור, במכירות בחברת השיווק אמבסדור. ב-2018 החל לעבוד באזורים. בשנים האחרונות, בראל היה אמון על מכירה של כ-5,000 יח"ד במקביל לתכנון ולקידום פרויקטים בהיקף דומה, לדברי החברה.

בתקופת הקורונה בראל קידם מבצע מכירות בשיתוף "חבר" של מכירת דירות באונליין במבצע פרויקט "MOMENT" של אזורים בבת ים - שבו נרכשו בתוך יומיים כ-480 דירות באונליין בהיקף של כמיליארד שקלים. כמו כן אחראי למבצעי מכירות נוספים, בהם בפרויקט עירוב השימושים Exchange Ramat-Gan בבורסת רמת גן. באזורים מעריכים כי בתקופת כהונתו החברה הגיעה לשנות שיא במכירות עם ממוצע של כ-1000 יח"ד בשנה, במשך שלוש שנים רצופות. 

במסגרת תפקידיו כסמנכ"ל השיווק והמכירות של אזורים, בראל יהיה אמון בנוסף על תחום השיווק ויחסי הציבור של החברה ושיווקם של פרויקטים למגורים, לרבות בתחום ההתחדשות העירונית – תחום שאותו החברה סימנה כמנוע הצמיחה העיקרי שלה. כמו כן, בראל יהיה אחראי על פעילות הפרויקטים של קרן הריט "אזורים Living" המתמחה בדיור להשכרה לטווח ארוך וכיום מנוהלת על ידי המנכ"ל ערן ענבים.  

"אני מודה על האמון שזכיתי לו מהחברה ונרגש להמשיך ולהוביל את אזורים בדרכה כמותג הנדל"ן המוביל בישראל", אמר בראל. "בשנים האחרונות אזורים הרחיבה עוד יותר את פעילותה בכל רחבי הארץ ובין היתר בפעילות התחדשות עירונית , רכישת קרקעות וקידום פרויקטים בפריסה ארצית רחבה ולרבות בירושלים, נתניה, הרצליה, ת"א, חיפה ועוד. נמשיך להוביל במרץ את שוק הנדל"ן למגורים, זאת בשילוב גישות מכירה ושיווק חדשניים ומתקדמים תוך שאנו יוצרים ערך אמיתי ללקוחות החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםיוני בראלגיל גורביץ'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...