בתוך יומיים: אזורים רושמת 479 בקשות רכישה לדירות בפרויקט MOMENT בבת ים, בסכום של 1.05 מיליארד שקל

המכירות – במסגרת מבצע משותף עם מועדון "חבר" • בקשות הרכישה בשני ימי המכירות נוגעות, למעשה, לכ-83% מסך הדירות בפרויקט המיועדות לשיווק בשוק החופשי

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אזורים, רון אבידן, על רקע הדמיית פרויקט מומנט בבת ים (תמר מצפי; 3Dvision)מנכ"ל אזורים, רון אבידן, על רקע הדמיית פרויקט מומנט בבת ים (תמר מצפי; 3Dvision)

נתונים מרשימים במיוחד לחברת אזורים במסגרת שיווק פרויקט "MOMENT" שלה בשכונת רמת הנשיא בבת ים: על פי הודעתה הבוקר (א') לרשות לניירות ערך, נחתמו 479 בקשות רכישה ליחידות דיור בפרויקט, בסכום כולל של 1.05 מיליארד שקל – וזאת במהלך יומיים בודדים של מבצע השיווק, שנערך בשבוע שעבר.

ההנחה עבור חברי מועדון "חבר" עומדת על 12%, נוסף על הטבות מימון וייעוץ משכנתה. עוד עדכנה החברה כי "לאור מגבלות הקורונה, מכירת יחידות הדיור במסגרת המבצע בוצעה באופן דיגיטלי וחדשני, באמצעות תוכנה ייחודית שפותחה עבור המבצע"

המדובר הוא במהלך לשיווק הפרויקט שאליו יצאה החברה בשיתוף מועדון "חבר", צעד שעליו עדכנה בתחילת החודש שעבר. על פי ההודעה שיצאה הבוקר, רוב בקשות הרכישה נתחמו מצד חברי המועדון, וחלק מהן בוצעו בשוק החופשי. ההנחה עבור חברי מועדון "חבר" עומדת על 12%, נוסף על הטבות מימון וייעוץ משכנתה. עוד עדכנה החברה כי "לאור מגבלות הקורונה, מכירת יחידות הדיור במסגרת המבצע בוצעה באופן דיגיטלי וחדשני, באמצעות תוכנה ייחודית שפותחה עבור המבצע". חברת אמבסדור, בניהולו של שמוליק לוי, שיווקה את הפרויקט.

הדמיית פרויקט MOMENT של חברת אזורים (3Dvision)הדמיית פרויקט MOMENT של חברת אזורים (3Dvision)

נזכיר כי פרויקט MOMENT הוא פרויקט פינוי-בינוי להקמת ארבעה מגדלי מגורים בני 35-34 קומות, ובהם 714 יחידות דיור מעל שתי קומות מסחר, קומות תעסוקה ומרתפי חניה. בסך הכול יכלול הפרויקט כ-6,500 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. האזור שבו נבנה הפרויקט צפוי ליהנות מביקוש גבוה מאוד בשנים הקרובות, בעיקר בשל השינוי התחבורתי הצפוי בו, זאת סביב הקמתו של הקו האדום של הרכבת הקלה שיעבור בסמוך – עבודות שמתבצעות כידוע בימים אלו ממש.

142 דירות מתוך כלל הדירות בפרויקט מיועדות לבעלי הדירות הקיימים – כך שלמעשה בתוך שני ימי השיווק נחתמו בקשות רכישה ל-83% מהדירות בפרויקט המיועדות לשיווק בשוק החופשי. בחודש שעבר התקשרה החברה בהסכם עם בנק בקשר לליווי לפרויקט, וכי היתר הבנייה לפרויקט צפוי להתקבל בזמן הקרוב

142 דירות מתוך כלל הדירות בפרויקט מיועדות לבעלי הדירות הקיימים – כך שלמעשה בתוך שני ימי השיווק נחתמו בקשות רכישה ל-83% מהדירות בפרויקט המיועדות לשיווק בשוק החופשי. עוד מציינת החברה כי בחודש שעבר התקשרה בהסכם עם בנק בקשר לליווי לפרויקט, וכי היתר הבנייה לפרויקט צפוי להתקבל בזמן הקרוב. האכלוס צפוי בסוף שנת 2025, כולל המתחם המסחרי ושטחי התעסוקה הכלולים בפרויקט. המתחם תוכנן על ידי משרד האדריכלים גיורא גור.

המבצע נעשה על הצד הטוב ביותר ועל אף המגבלות השונות. לאופרציה הדיגיטלית שהקמנו אין אח ורע בעולם הנדל"ן, ואנחנו מברכים את מועדון 'חבר' ואת עמיתיו על השותפות במהלך החדשני הזה"

רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו גאים על ההישגים שהגענו אליהם במבצע המכירה, בתקופה מורכבת זו. המבצע נעשה על הצד הטוב ביותר ועל אף המגבלות השונות. לאופרציה הדיגיטלית שהקמנו אין אח ורע בעולם הנדל"ן, ואנחנו מברכים את מועדון 'חבר' ואת עמיתיו על השותפות במהלך החדשני הזה.

עבור אזורים מדובר בציון דרך, מכירת חלקו הגדול של אחד מפרויקטי הדגל של החברה לשנים  הקרובות. הצלחנו להמחיש את איכות וייחודיות הפרויקט דרך הדיגיטל, הרוכשים הצביעו ברגליים ואנו מצפים להשלמת ההיתר ותחילת הביצוע בזמן הקרוב".

שמחנו לראות שאלפי עמיתים מצאו את הפרויקט רלוונטי ואטרקטיבי עבורם ונרשמו להגרלה. אנו גאים על שיתוף הפעולה המוצלח עם חברת 'אזורים' בקיום מבצע מכירות מאתגר, שלראשונה בישראל נעשה באופן דיגיטלי מלא"

אדוה פישר, מנכ"לית מועדון "חבר צרכנות": "המועדון מאמין ביצירת הזדמנויות ממשיות עבור עמיתיו ובתוך כך נענה לצורך לרכוש דירה מתוך היצע רחב של גדלים ובמחירים אטרקטיביים. שמחנו לראות שאלפי עמיתים מצאו את הפרויקט רלוונטי ואטרקטיבי עבורם ונרשמו להגרלה.

אנו גאים על שיתוף הפעולה המוצלח עם חברת 'אזורים' בקיום מבצע מכירות מאתגר, שלראשונה בישראל נעשה באופן דיגיטלי מלא. אני מברכת את מאות עמיתי המועדון שמצטרפים לקהילת הלקוחות של אזורים וייהנו מחוויית מגורים מתקדמת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתאזוריםרון אבידןפרויקט MOMENTמועדון "חבר"3Dvisionמשרד האדריכלים גיורא גוראדוה פישראמבסדורשמוליק לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...