36 קומות ו-200 דירות: החל שלב הבנייה בפרויקט אאורה EMPIRE ברמת גן

הפרויקט בפינת הרחובות תמרים ומגדים וציר בן גוריון, עתיד להתאכלס כבר במהלך 2027. הוא ייבנה ככיכר עירונית חדשה המשלבת שטחי ציבור נרחבים, שטחי מסחר ומבני ציבור

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י וכרמל שאמה הכהן בטקס (שוקה) יעקב אטרקצ'י וכרמל שאמה הכהן בטקס (שוקה)

אאורה מדווחת על התחלת הבנייה בפרויקט אאורה EMPIRE ברמת גן. החברה קיימה אירוע הריסה ותחילת בנייה בנוכחות יעקב אטרקצ'י, הבעלים והמנכ"ל של אאורה, כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, עוה"ד אילן שרקון ותומר שנהר באי כוח הדיירים, והדיירים הוותיקים שבאו לצפות בטקס.

זאת לאחר שביום חמישי קיבלה החברה חזקה על המקרקעין לאחר פינוי כלל הדיירים הוותיקים, והחלו עבודות הבנייה של הפרויקט. עבודות הבניה צפויות להימשך כ-4 שנים ברצף עד סיום הפרויקט ובהינף אחד. החברה גם התקשרה עם קבלן ראשי לביצוע "פאושלי" (בצורה מוגמרת ללא הנחיות מהיזם) של כלל עבודות הבנייה בפרויקט. נכון לשבוע שעבר נמכרו בפרויקט כ- 50 יח"ד - כ-45% מכלל יח"ד לשיווק בפרויקט - בהיקף כולל של כ-174.5 מיליון שקלים כולל מע"מ. 

מגדל ' אאורה EMPIRE רמת גן" ממוקם בפינת הרחובות תמרים ומגדים וציר בן גוריון, ונישא לגובה של 36 קומות. המגדל יכלול 198 יח"ד דיור, תמורת  63 יח"ד ישנות, והוא עתיד להתאכלס כבר במהלך 2027. הפרויקט ייבנה ככיכר עירונית חדשה המשלבת שטחי ציבור נרחבים, שטחי מסחר ומבני ציבור הכוללים גני ילדים וגנים ירוקים. הדירות בפרויקט יהיו של 3, 4, 5, 6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים במפרט שעליו אמון מעצב הפנים ירון טל.

הדמייה של המגדל ברמת גן (Viewpoint)הדמייה של המגדל ברמת גן (Viewpoint)

המיקום של המגדל בלב רמת גן מעניק גישה ישירה לעורקי התחבורה המרכזיים ז'בוטינסקי ובן גוריון שמובילים ישירות לנתיבי אילון ולכביש 4. תחנת הרכבת סבידור נמצאת במרחק נסיעה קצרה או 15 דקות בלבד ברכיבה על אופניים. בנוסף, תחנת הקו האדום של המטרו נמצא במרחק הליכה מהמגדל, בסמוך למגדל נמצא קניון אילון, אצטדיון ר"ג ומתחם העסקים עם מאות חברות מובילות בתחום הנדל"ן הביטוח וההייטק ולצידם מגוון מסעדות ומקומות בילוי. התכנון האדריכלי בתוכנית התבצע על ידי כנען שנהב אדריכלים

לאאורה 3 פרויקטים של התחדשות עירונית ברמת גן הנמצאים בשלב הביצוע - במקביל לכ-200 יח״ד בפרויקט EMPIRE, החברה מקימה 520 יח״ד ברמת חן ו-240 יח״ד בפרויקט הרואה וסה״כ כ-960 יח״ד בעיר רמת גן לבדה

הבעלים והמנכ"ל של אאורה , יעקב אטרקצ'י, אמר כי "אנו שמחים להמשיך את תנופת ההתחדשות העירונית בכלל וברמת גן בפרט. מגדל אאורה EMPIRE בציר בן גוריון מספק לדיירים חווית מגורים יוקרתית עם שטחים ציבוריים נרחבים שיספקו לדיירים חיי קהילה ואיכות חיים גבוהה. המגדל משלב את כל היתרונות שיש לרמת גן להציע במגדל מרשים וגבוה, החולש על כל העיר וקרוב לכל השירותים ומרכזי הבילוי של העיר. הפרויקט הוא ייחודי ומהווה שכונה שלמה בתוך המגדל עצמו תוך תשומת לב ומתן ערך משמעותי לדיירים, בהתאם לראייה שלנו להקמת שכונות שלמות עם איכות חיים, דירות ברמה גבוהה, מרחבים ירוקים וגישה נוחה למרכזי בילוי ולכבישים מהירים"

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן: ״העיר רמת גן לקחה על עצמה להוביל את ההתחדשות העירונית בישראל ברמה הארצית. אנחנו מאמינים שהתחדשות עירונית תורמת לתושבים ולדיירי הפרויקט והיא טובה גם ליזם. במגדל הושקעו מחשבה רבה ויוזמה ואנו שמחים שהוא יוצא לדרך. בסמיכות לפרויקט אנו מקימים תשתיות עירוניות ומסגרות חינוך כך שיחד עם הקירבה לתחנת הרכבת הקלה של הקו האדום, המגדל המרשים והכיכר הציבורית החדשה בלב העיר מהווים בשורה אמיתית לאיכות החיים ומוקד משיכה לאוכלוסייה איכותית ולזוגות צעירים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהכרמל שאמה הכהןרמת גן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...