דיווח: עוזי לוי יתמנה למנכ"ל של מבנה נדל"ן במקום דודו זבידה

לוי, שכיהן בין היתר כמנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן ומנכ"ל "דירה להשכיר", צפוי להתמנות למנכ"ל חברת מבנה נדל"ן . דירקטוריון החברה אמור להתאסף בשבוע הבא על מנת לאשר את המינוי ולדון בנושא תנאיי פרישתו והעסקתו מחדש של המנכ"ל היוצא זבידה

שיתוף הכתבה
עוזי לוי עוזי לוי

עוזי לוי צפוי להתמנות למנכ"ל החדש של חברת מבנה נדל"ן, במקום המנכ"ל הפורש דודו זבידה, כך פורסם היום (ב') בכלכליסט.

לוי כיהן משנת 2020 כמנכ"ל חברת מנורה מבטחים נדל"ן ולפני במספר תפקידים בכירים בשוק, כמו מנכ"ל " דירה להשכיר " הממשלתית, סגן נשיא נדל"ן בחברת "וויוורק", משנה למנכ"ל ואחראי על הפעילות הבינלאומית בחברת נכסים ובניין , מנכ"ל אלעד גרופ קנדה של יצחק תשובה וראש מערך נדל"ן, בנייה ותשתיות בבנק לאומי. מחברת מבנה נדל"ן ומעוזי לוי לא נמסרה תגובה.

דירקטוריון מבנה אמור להתאסף בשבוע הבא (29.5) על מנת לאשר את המינוי החדש ולדון בנושא תנאיי פרישתו והעסקתו מחדש של המנכ"ל היוצא, דודו זבידה. כפי שפורם במרכז הנדל"ן בחודש שעבר, זבידה אמור להנות מתנאי פרישה מרשימים כמו מענק פרישה בסך 6.2 מיליון שקלים, ניצול ימי חופשה של 50 ימים ואחריהם תקופת הודעה מוקדמת של 180 ימים.

כיום לאחר סוף ההודעה המוקדמת, ב-20 לדצמבר 2023, זבידה צפוי להתמנות כיועץ חיצוני לחברה בתחום ה"דאטה סנטרס", בתמורה לדמי ייעוץ חודשיים בסך של כ-25,000 שקלים. היקפם המשוער של שירותי הייעוץ יעמוד על בין 10 ל-15 שעות שבועיות. דבר זה מוצע בתמיכת דירקטוריון החברה וחברי ועדת התגמול ואמור לעבור אישור של אסיפת בעלי המניות.

מנכ"ל מבנה נדלן, דודו זבידה (תומר לוי)מנכ"ל מבנה נדלן, דודו זבידה (תומר לוי)

"חברי ועדת התגמול ודירקטוריון החברה רואים חשיבות עליונה בהבטחת המשך הניהול התקין של החברה וייצוב השדרה הניהולית, עד לאיתור מחליף באופן שיבטיח יציבות ניהולית גם תוך כדי חילופים מהותיים במבנה הניהולי של החברה ועל מנת לאפשר לדירקטוריון החברה את פרק הזמן הדרוש לצורך איתור מועמד ראוי, העברה מסודרת בעת כניסתו לתפקיד של מחליפו וכן השלמת והעברת משימות אותן ביצע המנהל", כך נכתב בהודעת החברה לאסיפת החברים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דודו זבידהעוזי לוימנורה מבטחיםמבנה נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...