דודו זבידה במבנה: מענק פרישה של כ-6 מיליון שקל והעסקה מחדש כיועץ

לאחר שסיים בחודש מרץ האחרון את כהונתו כמנכ"ל החברה, הודיעה מבנה נדל"ן כי תזמן אסיפה מיוחדת של בעלי המניות, שידונו בהעסקתו מחדש של זבידה כיועץ בתחום ה"דאטה סנטרס" בשכר של כ-25 אלף שקל לחודש, על בין 10-15 שעות שבועיות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מבנה נדלן, דודו זבידה (תומר לוי)מנכ"ל מבנה נדלן, דודו זבידה (תומר לוי)

פניית פרסה: מבנה נדל"ן הודיעה היום (יום ב') כי היא מזמנת אסיפה מיוחדת של בעלי המניות אשר ידונו בהעסקתו מחדש של דודו זבידה כיועץ בשכר, ובאישור מענקי הפרישה שלו העומדים על כ-6.2 מיליון שקלים, לאחר שסיים את כהונתו כמנכ"ל החברה בחודש מרץ האחרון.

החברה רוצה למנות את זבידה כיועץ בתחום ה"דאטה סנטרס", לתקופה של 18 חודשים החל מחודש דצמבר 23, בתמורה לדמי ייעוץ חודשיים בסך של כ-25,000 שקלים. היקפם המשוער של שירותי הייעוץ יעמוד על בין 10-15 שעות שבועיות. 

זבידה ייהנה מניצול של 50 ימי חופשה החל מ-1 באפריל 23, ולאחר שתסתיים מכסת ימי החופש תחל תקופת ההודעה המוקדמת העומדת על 180 ימים. סך התקופה אמור להסתיים ב-20 בדצמבר 23, יום לפני בקשת תחילת העסקתו של זבידה כיועץ בחברה.

התגמולים יעמדו על סך של 6.2 מיליון שקלים – מענק שנתי על שנת 2022 ומענק ארוך טווח שנים בגין 2020-2022 בסך 779 אלף שקלים, 1.9 מיליון שקל בשל החזקת רכב והפרשה להצמדה בגין מענק התמדה, 3.025 מיליון שקל דמי ניהול ו-516 אלף שקלים זקיפת הטבה בגין אופציות שהוענקו למנהל בחברה.

כל הדברים הללו דורשים אישור מיוחד של בעלי המניות, אשר יתכנסו ביום שבת 29 במאי בשעה 12.00. נימוקי ועדת התגמול היו כי "ועדת התגמול מכירה בתרומתו של המנהל לחברה לאורך השנים, התמודדותו עם אתגרים פיננסיים ובכלל זאת תרומתו לשיקומה, להשלמת שינוי המבנה של הקבוצה וייצוב החברה לאחר השלמת שינוי המבנה".

עוד כתבו כי "חברי ועדת התגמול ודירקטוריון החברה רואים חשיבות עליונה ב הבטחת המשך הניהול התקין של החברה וייצוב השדרה הניהולית, עד לאיתור מחליף באופן שיבטיח יציבות ניהולית גם תוך כדי חילופים מהותיים במבנה הניהולי של החברה ועל מנת לאפשר לדירקטוריון החברה את פרק הזמן הדרוש לצורך איתור מועמד ראוי, העברה מסודרת בעת כניסתו לתפקיד של מחליפו וכן השלמת והעברת משימות אותן ביצע המנהל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דודו זבידהמבנה נדל"ןמענק פרישה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...