פרויקט שני ברחובות לסטודנטים בתוך חודש: החלה בניית מעונות עם 250 חדרים

חברת גרופית דיווחה כי החלה בניית שלב א' בפרויקט שסמוך למכללת פרס במערב העיר, שנערך בשותפות בין גרופית ומשפחת פינשטיין בעלי הקרקע. ייבנה בניין בן 7 קומות, עם קומה תחתונה שתוקדש למסחר ושירותים לסטודנטים. החדרים ינועו בין 20 ל-35 מ"ר, ויכללו מטבחון, שירותים ומקלחת

שיתוף הכתבה
הדמיה של מעונות הסטודנטים ליד מכללת פרס (גרופית) הדמיה של מעונות הסטודנטים ליד מכללת פרס (גרופית)

פרויקט שני לסטודנטים ברחובות בחודש האחרון: חברת גרופית מדווחת כי התקבל היתר והחלה בניית שלב א' בפרויקט מעונות סטודנטים חדש בעיר. הוועדה המקומית החליטה לאחרונה על מתן היתר לפרויקט, המונה 250 חדרים המיועדים לסטודנטים בסמוך למכללת פרס במערב העיר.

הבנייה החלה והפרויקט צפוי להתאכלס ב-2025. מדובר בשלב א' כאשר במקום פוטנציאל לבנייה של 400 יחידות סך הכל. הפרויקט נערך בשותפות בין גרופית ומשפחת פינשטיין בעלי הקרקע. מדובר בפרויקט השני של מעונות סטודנטים בעיר, לאחר שבחודש שעבר פורסם על קבלת היתר דיפון וחפירה ל-500 יח"ד של מעונות סטודנטים סמוך למכון וייצמן והפקולטה לחקלאות.

במסגרת הפרויקט ייבנה בניין בן 7 קומות, הקומה התחתונה תוקדש למסחר ושירותים המיועדים לסטודנטים, עם שטחי מסחר בהיקף של 775 מ"ר. גודלה של כל יחידה ינוע בין 20 ל-35 מ"ר, כאשר החדרים מותאמים ליחידים, שותפים וזוגות. החדרים יכללו מטבחון, שירותים ומקלחת ובחלק מהם יהיו מרפסות.

הדמיה של התוכנית לבניית מעונות לסטודנטים ברחובות (גרופית) הדמיה של התוכנית לבניית מעונות לסטודנטים ברחובות ( גרופית )

כמו כן יכלול המתחם חניה תת-קרקעית לשירות הדיירים. השכירות במתחם תהיה פתוחה לסטודנטים של המרכז האקדמי פרס ובכלל. מעונות הסטודנטים יהיו פתוחים גם למוסדות אחרים בעיר, והסטודנטים יוכלו לשכור יחידות דיור במתחם. 

הפרויקט צפוי לכלול שטחים ציבוריים, חדר כושר, חדרי פעילות ולימוד, מכבסה, מסעדה, בית קפה ועוד. התוכנית, שהוכנה על ידי משרד פבלו אלטמן אדריכלים, כוללת הקמה של גג לשימוש הסטודנטים בגודל של כ-240 מ"ר, מרחב ציבורי ירוק בשטח של כ-350 מ"ר, וכן מתחמים ציבוריים קומתיים של כ-45 מ"ר. 

לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית , "מחירי השכירות מהווים מכשול משמעותי בפני הסטודנטים, אשר חלקם מתקשים למצוא דירה מתאימה במחיר סביר, ואחרים נאלצים להשקיע זמן רב בעבודה על חשבון השקעה בלימודים. מעונות סטודנטים מספקים פתרון מצוין - מגורים חדשים אשר תוכננו במיוחד עבור קהל היעד וכוללים מענה על מלוא הצרכים הסטודנטיאליים בשנים אלה, בקרבה גדולה למקום הלימודים ועם אווירה וחוויה קהילתית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רחובותסטודנטיםמגורי סטודנטיםחברת גרופיתמכללת פרס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...