אושרה להפקדה תוכנית של קרדן וכרמים לבניית 212 דירות בפינוי בינוי בירושלים

הוועדה המחוזית אישרה להפקדה את התוכנית במתחם בר כוכבא בשכונת הגבעה הצרפתית, שמשתרעת על פני כ-5 דונמים. התוכנית כוללת הריסת 53 יחידות דיור ישנות, והקמת שני בנייני מגורים, שטחי מסחר ושטחים ציבוריים

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט ההתחדשות העירונית בירושלים (משרד אדריכלים יגאל לוי וסטודיו קסם הדמיות)הדמיה של פרויקט ההתחדשות העירונית בירושלים (משרד אדריכלים יגאל לוי וסטודיו קסם הדמיות)

אושרה להפקדה תוכנית של קרדן נדל"ן וכרמים להקמת 212 דירות בגבעה הצרפתית בירושלים. בימים האחרונים קיבלה קרדן נדל"ן, בניהולו של עמוס דאבוש, את אישור הוועדה המחוזית ירושלים להפקדה בתנאים של תוכנית פינוי בינוי במתחם בר כוכבא, הממוקם בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים ומשתרע על פני כ-5 דונמים. הפרויקט מקודם כאמור בשיתוף עם כרמים.

במסגרת התוכנית, צפויים להיהרס שני בנייני מגורים שבהם ביחד 53 יחידות דיור ישנות. במקומם צפויים להיבנות שני בנייני מגורים שיכללו 212 יחידות דיור כאמור, וכן שטחי מסחר ושטחים ציבוריים. החברה צופה כי יתקבל היתר בנייה בתוך כשלוש שנים.

תוכנית זו מצטרפת לאישור הוועדה המקומית חדרה לקרדן להקים 300 יחידות דירות בעיר. בדצמבר השנה אישרה הוועדה המחוזית תוכנית נוספת להקמת 500 יחידות דיור בגבעה הצרפתית, של ישראל קנדה והחברה הבת ICR, שכוללת גם 5,000 מ"ר למסחר ותעסוקה ו-2,800 מ"ר מבני ציבור.

יוסי חזן (רפאל מזרחי)יוסי חזן (רפאל מזרחי)

לדברי מנהל תחום ההתחדשות העירונית בקרדן נדל"ן, יוסי חזן, "מדובר בתכנית פינוי בינוי שבה החל איסוף החתימות רק לפני כשנה וחצי, והיא התקדמה בקצב מהיר. נמשיך לקדם את הפרויקט לעבר הוצאת היתרי הבנייה בשיתוף פעולה הדוק עם הדיירים".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרדן נדל"ןיוסי חזןכרמיםירושליםפינוי בינוי הגבעה הצרפתיתהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...