הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית לבניית 500 דירות בגבעה הצרפתית

התוכנית כוללת גם 5,000 מ"ר למסחר ותעסוקה ו-2,800 מ"ר מבני ציבור. את התוכנית הגישה ICR, שבבעלות קנדה ישראל וראם מגורים. 80 מבין הדירות ישמשו לשכירות ארוכת טווח ל-15 שנה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ICR, מורדי שבת (יובל חן)מנכ"ל ICR, מורדי שבת (יובל חן)

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה אתמול (ג') להפקדה בתנאים את התוכנית בשכונת הגבעה הצרפתית שבצפון ירושלים, להקמת פרויקט בהיקף של 500 יחידות דיור וכ-5,000 מ"ר לתעסוקה ומסחר. את התוכנית הגישה ICR.

במסגרת התוכנית, ייבנו שלושה מגדלים בני 26-22 קומות שבהם 500 דירות. כמו כן, ייבנו 2,800 מ"ר של מבני ציבור. 80 יחידות דיור מתוך ה-500 שמתוכננות בפרויקט מיועדות לשכירות ארוכת טווח ל-15 שנה. בהחלטתה, ציינה הוועדה כי "לאחר בחינת מסמכי התוכנית, הועדה השתכנעה כי היא תואמת את עקרונות התכנון שלה, המעודדים ניצול אינטנסיבי של משאב הקרקע העירונית, תוך הבטחת עירוב שימושים , שיפור משמעותי של המרחב הציבורי, תוספת יחידות דיור וייעול והגדלה משמעותיים של השטחים הציבוריים בתחומה. איכויות אלה של התוכנית הן בעלות חשיבות מיוחדת, מאחר שמדובר באחת מעתודות הקרקע האחרונות המיועדות לפיתוח באזור".

הדמיה של התוכנית בגבעה הצרפתית (סטודיו 84)הדמיה של התוכנית בגבעה הצרפתית (סטודיו 84)

מנכ"ל ICR, מורדי שבת, אמר כי "פרויקט הגבעה הצרפתית מצטרף לפרויקטים נוספים שהחברה מקדמת בעיר, כמו מתחם הנטקה בקרית היובל לבניית 425 יחידות דיור בארבעה מגדלים, שצפוי לצאת לשיווק ב-2023".

ICR היא חברה יזמית הפועלת בתחום הנדל"ן, בבעלות משותפת של ישראל קנדה שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ושל ראם מגורים שבשליטת האחים נקש, רז עודד ואבי חורמרו. פעילות החברה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים ברחבי הארץ ובתחום ההתחדשות העירונית. ביולי 2020 השלימו ישראל קנדה וראם מגורים את רכישת מנרב פרויקטים. בעקבות הרכישה, נמחקה החברה מהבורסה, נהפכה לפרטית ושמה שונה ל-ICR.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ICRמורדי שבתראם מגוריםקנדה ישראלהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושליםירושליםהגבעה הצרפתית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...