אשטרום, תדהר ורוגובין מכרו את מתחם זד"ל בראשל"צ תמורת 100 מיליון שקל

הרוכשות הן קרן ספרה PARK-IN וקבוצת משקיעים פרטית. הקרן תקבל את הזכויות על חלק מהחניון, הכולל 500 מקומות חניה ומחסנים. קבוצת המשקיעים תקבל את הזכויות על 4,000 מ"ר שטחי המשרדים והמסחר. המתחם כולל ארבעה בניינים, בהם בניין העירייה, ואת מדרחוב רוטשילד

שיתוף הכתבה
בניין עיריית ראשון לציון במתחם זד"ל (מאת Ori~ - נוצר על־ידי מעלה היצירה, Attribution)בניין עיריית ראשון לציון במתחם זד"ל (מאת Ori~ - נוצר על־ידי מעלה היצירה, Attribution)

קרן ספרה PARK-IN, המתמחה בקרנות ניהול גידור, בניהול אמיר לוי רוכשת ביחד עם קבוצת משקיעים פרטית את מתחם זד"ל בראשון לציון תמורת 100 מיליון שקל. המוכרות הן אשטרום נכסים , אשדר , רוגובין וקבוצת תדהר .

מדובר במתחם הכולל ארבעה מבנים המשלבים שטחי משרדים, מסחר, מגורים, מבנה לשימור ואחסנה וחניונים, המשרת את כל מרכז העיר - בניין העירייה, מדרחוב רוטשילד, קופ"ח מכבי ועוד. במסגרת העסקה, תקבל קרן ספרהPARK-IN  את הזכויות על חלק מהחניון במתחם הכולל כ-500 מקומות חניה ומחסנים. זה חניון תת קרקעי שנבנה בסוף שנות התשעים. כיום, כלל החניות שנרכשו מושכרות לחברה הכלכלית של עיריית ראשון לציון. קבוצת המשקיעים הפרטית תקבל את הזכויות על 4,0000 מ"ר שטחי המשרדים והמסחר. 

זו עסקה גדולה נוספת לספרה, לאחר שביולי האחרון היא רכשה עם מישורים את בית ויטה והחניון שבו, בעסקה בהיקף של 147 מיליון שקל. לדברי קרן ספרה, העסקה לרכישת מתחם זד"ל ממשיכה את מבנה העסקות שבו פועלת הקרן, לרכישת נכס מניב שלם כדי לזכות בבעלות על החניון שבו. השלמת העסקה צפויה בתוך 90 יום, והיא כפופה להתקיימות תנאים מתלים מקובלים. את קרן ספרה PARK-IN ייצג בעסקה האחרונה עורך הדין אבי סויצקי ממשרד וקסלר ושות', את המוכרים ייצגו עורכי הדין אילן קרמר, רועי הורביץ וסיון ישראל ממשרד מ.פירון ושות' ואת קבוצת המשקיעים ייצגו עורכי הדין טרי אלמוזלינו ארנון ואלון וולנר ממשרד ברנע

מקרן ספרה PARK-IN נמסר כי, ״העסקה ממחישה שוב את יכולת הקרן להוביל עסקות נדל״ן מניב בעלות מבנה מורכב שיציפו ערך למשקיעי הקרן. יכולת זו מתחדדת אף יותר על רקע התקופה המתאפיינת בישיבה על הגדר בצד הביקושים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםראשון לציוןקבוצת תדהראשדררוגוביןקרן ספרהמתחם זד"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...