מישורים השלימה רכישת 75% ממגדל ויטה בבני ברק תמורת 104 מיליון שקל

המוכרת היא אשטרום נכסים, שתשאיר בידיה זכויות בנייה לא מנוצלות בבניין בן חמש הקומות המתפרס על 18 אלף מ"ר. ההכנסות הצפויות משכירות ודמי ניהול: 14 מיליון שקל בשנה

שיתוף הכתבה
אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים (ליאת פדרמן)אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים (ליאת פדרמן)

מישורים  השקעות נדל"ן , בניהולו של אלון וקסמן, השלימה היום (א') את העסקה לרכישת 75% ממגדל ויטה בבני ברק. שעליה דווח ביולי השנה. מדובר במגדל בן חמש קומות, בשטח כ-18 אלף מ"ר, שממוקם ברחוב בן גוריון בעיר. מישורים רכשה את שטחי המשרדים תמורת 104 מיליון שקל מאשטרום נכסים.

באותה עסקה רכשה קרן ספרה PKEKLARK-IN את החניון, שכולל יותר מ-300 מקומות חניה, תמורת 43 מיליון שקל. כיום הנכסים ברובם לא עומדים להשכרה. במועד העסקה ציינה מישורים כי מדובר בעסקה התואמת לאסטרטגיית החברה לרכישת נכסים בעלי פוטנציאל הצפת ערך. החברה העריכה אז כי לאחר השלמת עבודות התאמה לשוכרים עתידיים, דמי השכירות והניהול השנתיים הצפויים יסתכמו בכ-14 מיליון ש"ח וה-NOI (הכנסה תפעולית נטו) השנתית הצפויה תהיה כ-11.5 מיליון שקל. 

מהדיווח של החברה ביולי עולה כי בבעלות אשטרום ייוותרו זכויות בנייה בלתי מנוצלות במקרקעין שלא ימומשו במשך עשר שנים ממועד החתימה על הסכם. הרכישה מומנה בהלוואה בנקאית כנגד שעבוד נכסים אחרים בישראל, וכן באמצעות הלוואת מוכר בסך כ-20 מיליון שקל. 

מגדל ויטה הוא כאמור מבנה משרדים בן חמש קומות שנבנה ב-1997, ומכיל גם קומת מסחר קרקעית וחניון המוכר כחניון בית ויטה. בין רכישותיה האחרונות של מישורים נמצאות מגדל רכישת מלון באיתקה שבארה"ב, תמורת 11.25 מיליון דולר, וכן חכירת אוניברסיטת קורנל גם כן באיתקה ב-1.8 מיליון דולר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מישוריםאשטרום נכסיםקרן ספרהמגדל ויטה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...