76 דירות בשווי 320 מיליון שקל: פרשקובסקי חתמה על עסקת קומבינציה במתחם האלף

על המגרש שלגביו נחתמה העסקה ניתן לבנות מגדל מגורים הכולל כ-20 קומות. על פי ההערכה, שווי הדירות עם השלמתן יהיה יותר מ-4.2 מיליון שקל בממוצע לכל אחת, כך ששווי העסקה כולה הוא יותר מ-320 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם האלף (טוטם הדמיות אדריכליות)הדמיית מתחם האלף (טוטם הדמיות אדריכליות)

בעלי זכויות פרטיים במגרש 1072 (המערבי בתחום התוכנית) במתחם האלף בראשון לציון, התקשרו בעסקת קומבינציה עם פרשקובסקי השקעות ובניין. המגרש מיועד לבניית 76 יחידות דיור במגדל מגורים בן כ-20 קומות. בתמורה לבניית הפרויקט, יקנו בעלי הזכויות לחברה 49% משווי הדירות, ו-51% ייוותרו בבעלותם. על פי ההערכה, השווי הממוצע של דירה עם השלמת הבנייה יהיה יותר מ-4.2 מיליון שקל, כך ששווי העסקה כולה הוא יותר מ-320 מיליון שקל.

את בעלי הקרקע ייצגו עורכי הדין אביעד שוב ומתניה סמט משוב ושות' משרד עורכי דין, ואת פרשקובסקי ייצגו עורכות הדין דפנה זינגר ותומר סגל ממשרד שניצר גוטליב סאמט.

עורך הדין אביעד שוב (סטודיו תומאס)עורך הדין אביעד שוב (סטודיו תומאס)

מתחם האלף בראשון לציון הוא אזור בשטח של כ-1,000 דונם, הממוקם בדרום-מערב העיר. גבולותיו הם מתחם ראשון מערב בצפון, כביש 431 בדרום, כביש 40 במזרח ופארק הסופרלנד במערב. התוכנית הכללית של המתחם מאפשרת בניית 5,500 יחידות דיור וכ-1.8 מיליון מטר לשימושי מסחר, תעשייה ותעסוקה, כמו גם 110 דונם של פארקים. 

תוכנית האלף מחלקת את המתחם לשלושה תתי-מתחמים: מתחם אחד המצוי בבעלות מלאה של עיריית ראשון לציון, שבעיקרו מיועד לבנייה לתעסוקה, והבנייה בו נמצאת כבר בעיצומה. המתחם השני מצוי בבעלות של מאות בעלי קרקע פרטיים, ולגביו אושרה תוכנית איחוד וחלוקה. במתחם זה אושרו כ-600 יחידות דיור. המתחם שלישי גם הוא בבעלות בעלים פרטיים, והוא בשטח של 330 דונם. מתחם זה מיועד לבניית כ-3,000 יחידות דיור. 

פרשקובסקי השקעות ובניין היא חברה ציבורית העוסקת בנדל"ן. החברה הוקמה באפריל 2006 על ידי ארנון, עדנה, יוסף ושרון פרשקובסקי ונמצאת בשליטתם. פעילות החברה מתמקדת בעיקר בישראל באזורי הביקוש ובפלורידה שבארה"ב. החברה מקדמת פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, מחיר למשתכן , דירה להשכיר , פינוי בינוי ותמ"א 38.

ב-2006 הונפקה החברה ומאז נסחרת מנייתה בבורסה בתל אביב. באוקטובר 2022 היה שווי השוק של החברה כ-1.9 מיליארד שקל. נכון ליוני 2022, לחברה היה הון עצמי בהיקף של כ-1.53 מיליארד שקל, ו-2,303 יחידות דיור בפרויקטים שבשיווק או בתכנון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פרשקובסקימתחם האלףראשון לציוןמתחם ה-1000שוב ושות'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...