יו"ר דירקטוריון "דירה להשכיר" אודי אדמתי הודיע על התפטרותו

מכתב הפיטורים ששלח בא על רקע יחסים עכורים בין דירקטוריון החברה להנהלת רשות החברות, שאף הוביל להזמנתו לשימוע לפני הדחה לאחרונה. "אני תקווה כי ניתן יהיה להשאיר את המחלוקות בעבר, וכי החברה והרשות יצאו לדרך חדשה", כתב

שיתוף הכתבה

יו"ר דירקטוריון דירה להשכיר אודי אדמתי מתפטר לאחר שש שנים בתפקיד. אתמול (ג') הגיש אדמתי מכתב התפטרות לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין, לשר האוצר אביגדור ליברמן ולמנהלת רשות החברות הממשלתיות מיכל רוזנבוים. במכתבו הודיע אדמתי על סיום כהונתו החל מה-1.1.23, כחודשיים לפני המועד שבו היתה כהונתו אמורה להסתיים.

אדמתי לא ציין מהי סיבת ההתפטרות אך ניתן להניח כי היא באה על רקע יחסיו העכורים של אדמתי עם מנהלת רשות החברות הממשלתיות רוזנבוים, והביקורת החריפה שזו השמיעה לאחרונה על תפקודה של החברה, שבעקבותיה אף זימנה אותו לפני כחודש, יחד עם חברי דירקטוריון נוספים לשיחת שימוע לפני הדחה.

את ביקורתה אף השמיעה רוזנבוים בפומבי כאשר במהלך כנס הבנייה ותשתיות שהתקיים בסמוך לזימון אמרה כי "זהו הליך שימוע יוצא דופן. חברה שבמשך למעלה משנה פועלת בניגוד להנחיות רשות החברות בממשל תאגידי ששום חברה, גם בשוק הפרטי, לא תוכל לפעל כך. זהו מקרה קיצון, מקווה שיהיה יחידי ויוצא דופן. זהו הליך שימוע בלבד בשלב זה".

במכתבו התייחס אדמתי לאירועי השבועות האחרונים וכתב כי "לאור השינויים הרבים שחלו בשנה האחרונה בחברה, אני תקווה כי ניתן יהיה להשאיר את מחלוקות העבר בעבר, וכי החברה והרשות יצאו לדרך חדשה של שיתוף פעולה פורה ומועיל לטוב החברה וקידום מטרותיה".

עוד כתב כי " דירה להשכיר הגיעה בשנתיים האחרונות להיקפי פעיות חסרי תקדים, והביאה לציבור את בשורת השכירות ארוכת הטווח. עבודה רבה ואתגרים רבים עומדים בפני החברה וכולי תקווה כי דירקטוריון החברה והיו"ר שימונה ימשיכו לפעול להעצמת פעילותה".


 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכיררשות החברות הממשלתיותאודי אדמתימיכל רוזנבוים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...