יו"ר דירקטוריון "דירה להשכיר" אודי אדמתי זומן לשימוע לפני הדחה ברשות החברות

רשות החברות מתכוונת להדיח את יו"ר דירקטוריון "דירה להשכיר" אודי אדמתי יחד עם שלושה חברי דירקטוריון נוספים המשמשים כנציגי ציבור, והארבעה זומנו לשימוע לקראת הדחה. כך דווח הבוקר העיתון "דה מרקר". רשות החברות ודירה להשכיר טרם הגיבו

שיתוף הכתבה

רשות החברות מתכוונת להדיח את יו"ר דירקטוריון " דירה להשכיר " אודי אדמתי יחד עם שלושה חברי דירקטוריון נוספים המשמשים כנציגי ציבור - חיים פרומוביץ', סיגל כספי ורויטל בן נתן. כך מדווח הבוקר (ג') העיתון "דה מרקר". עוד דווח כי אתמול (ב') זימנה מנהלת הרשות מיכל רוזנבוים את הבכירים לשימוע לפני הדחה.

על פי הדיווח, הסיבה להליך ההדחה היא בעיות בממשל תאגידי, הימנעות מאיוש משרות בכירות בחברה וניסיון "לתפור" תפקיד לאחד הבכירים בחברה.

חברת דירה להשכיר הוקמה בשנת 2014 במסגרת יוזמת שר האוצר באותה עת, יאיר לפיד, לפתח את שוק ההשכרה ארוכת הטווח. החברה אמונה על שיווק קרקעות מסוג זה, לצד משימות נוספות כגון תכנון מתחמי קרקע למגורים, בהם ישנם חסמים או אתגרים מיוחדים דוגמת ריבוי בעלויות.

בפברואר 2021 החליט דירקטוריון החברה על מינויה של ענבל דוד, ששימשה עד אז כיועצת המשפטית של החברה, לתפקיד מנכ"לית שחברה בפועל, וזאת עד לפרסום המכרז למינוי הקבע לתפקיד. אלא שמכרז זה לא פורסם עד עצם היום הזה, ונראה כי גם לכך יש חלק בהחלטת רשות החברות לפעול להדחת הבכירים.

מדירה להשכיר נמסר בתגובה: " דירה להשכיר דוחה על הסף כל טענה הנוגעת למעורבות פוליטית או שאינה עניינית ומקצועית.
החברה נמצאת בתנופת שיווקים חסרת תקדים מאז הקמתה. בשנת 2021 שיווקה החברה 6,550 יחידות דיור, ובשנת -2022 נקבע לחברה יעד ממשלתי חסר תקדים מאז הקמתה - שיווק 10,000 יחידות דיור, אשר החברה תעמוד בו.

"ההישגים הללו הושגו ע״י הנהלת ועובדי החברה המסורים וע״י הדירקטוריון הנוכחי ובסיוע גורמים שונים. בראש מעייניה של החברה דבר אחד: ליצור אלטרנטיבת מגורים ראויה ויציבה כתחליף לדירה בבעלות לטובת כלל אזרחי ישראל. כל עניין אחר שאינו מקצועי או ניסיונות לנגח את החברה לא יסיט את המיקוד של החברה ממטרה חשובה ומהותית זו".

רשות החברות טרם מסרה התייחסותה לפניית " מרכז הנדל"ן ". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכיררשות החברות הממשלתיותאודי אדמתיענבל דודמיכל רוזנבוים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...