עיריית הרצליה אישרה: אשדר תקים יותר מ-470 דירות במתחם ביל"ו

הוועדה המקומית הרצליה אישרה את תוכנית הפינוי בינוי, בשטח של 19 דונם, שתכלול הריסת תשעה בניינים המכילים 146 דירות. באזור המתחם אושרו באחרונה כמה פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית (VIEWPOINT עבור כנען שנהב אדריכלים)הדמיה של התוכנית (VIEWPOINT עבור כנען שנהב אדריכלים)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה אישרה תוכנית להתחדשות עירונית של מתחם ביל"ו - משה"ב, הממוקם בין הרחובות בן גוריון, שטרן וביל"ו, המהווה חלק מתהליך התחדשות עירונית לאורך כל רחוב בן גוריון. התוכנית המתפרשת על פני 19 דונם, מציעה התחדשות עירונית במתווה של פינוי בינוי של תשעה בנייני שיכון קיימים המכילים 146 דירות. במקומם יוקם מתחם מגורים חדש עם שבעה בניינים, הכולל 474 דירות, ומורכב ממגדלי מגורים עם חזית מסחרית לרחוב בן גוריון, בנייני מגורים מדורגים לפנים השכונה, שטחים ציבוריים פתוחים במרכז השכונה, כיכר עירונית ומבני ציבור ברחוב ביל"ו ורחוב בן גוריון.

פרויקט זה מצטרף לכמה פרויקטים של התחדשות עירוניתשאושרו באחרונה באזור, בהם אחד להקמת יותר מ-600 יחידות דיור, של אלמוגי ים סוף וקבוצת לוינשטין .
 
הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים כנען שנהב אדריכלים והיזם שלו הוא אשדר חברה לבנייה. לאחר שהתוכנית אושרה, היזמים ואדריכלי התוכנית יוכלו לקדם תוכניות אדריכליות למתחם ובקשות להיתרים שמכוחם יהיה ניתן להרוס את הבתים הישנים ולהתחיל בבנייה.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר כי " התחדשות עירונית היא כיום אחד ממרכיבי השינוי והשדרוג של המרחב הציבורי בערים רבות בישראל, והיא מדיניות משמעותית לפיתוח פני העיר הרצליה. בעיני, חזון של פיתוח וקידמה יחד עם תכנון מקצועי ופתוח ושיתוף התושבים והובלה מתוך הסכמה - הוא השילוב הנכון כדי שנהיה מוכנים וערוכים בצורה הטובה ביותר לאתגרים וליעדים האורבניים של השנים הבאות".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליהמשה פדלוןאשדר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...