הקרן הראשונה של אלקטרה החזירה למשקיעים 561 מיליון דולר בתשואה שנתית של 27%

הקרן גייסה 215 מיליון דולר ב-2017 למטרת השקעות בארה"ב והגיעה לסוף דרכה עם מכירתו של הנכס האחרון - מקבץ דיור בטקסס לשותפה האמריקאי תמורת 68 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אלדד רפאלי)אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אלדד רפאלי)

חברת אלקטרה נדל"ן , מקבוצת אלקו ובניהולו של אמיר יניב, השלימה לאחרונה את מימוש  הקרן הראשונה של החברה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, לאחר שמכרה את הנכס האחרון במקבץ (בו הייתה שותפה ב-25%)  בסן אנטוניו, טקסס שבארה"ב לשותפה האמריקאי בנכס. מרכז הנדל"ן דיווח על התקשרות ראשונה בעסקה באוגוסט השנה. החברה קיבלה את מלוא התמורה בגינו, 68 מיליון דולר, זאת לאחר סדרת עסקאות של נכסים במקבצי דיור שמכרה  בחודשים האחרונים, בהם בפלורידה ובקרוליינה.

הקרן, שעל פי דיווחיה גייסה במהלך השנים 2017-2018 כ-215 מיליון דולר ו כ-145 מיליון דולר מ-Co Partners Investors ובסה"כ 360  מיליון דולר, והחזירה למשקיעים סכום בהיקף מצטבר כ-561 מיליון דולר, המשקף שיעור תשואה שנתית ברוטו של כ-26.8% ברמת הקרן ומכפיל של 2.6 על ההון המושקע במהלך שנות פעילות הקרן.  חלק החברה מסתכם  בכ-152.5 מיליון דולר, המשקף שיעור תשואה שנתית  של כ-45.6% ומכפיל הון של 5.1.

מדובר בקרן שרכשה 22 מקבצי דיור בהיקף של 7,636 יחידות דיור, בהשקעה כוללת של כמיליארד דולר בטקסס, פלורידה, גורגייה וקרוליינה.  על פי דיווחי החבה תקופת ההחזקה הממוצעת לנכס בקרן עמדה על 3 שנים ועשרה חודשים.   עוד עולה מדיווחי החבה ששיעור עליית ה-NOI הממוצע לכלל נכסי הקרן ממועד רכישתם ועד יום מכירתם הינו כ-41%.    

אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן : "הביצועים המצויינים של הקרן הראשונה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב ממחישים היטב את יישום המודל העסקי של החברה כמנהלת קרנות Private Equity החל משלב ההקמה, גיוס הכספים ותפעול הקרן ועד לרמת נכסי הבסיס, משלב איתור הנכסים, השבחתם והגדלת ה-NOI ועד מימושם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרהאמיר יניבמקבצי דיור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...