חדשות הנדל"ן: אלקטרה נדל"ן מכרה מקבץ דיור בפלורידה

היקף המכירה עומד על כ־71 מלש"ח ל־184 דירות; בוליגו מודיעה על ביטול עסקה למכירת 644 דירות בצפון קרוליינה; מנרב מודעיה על זכייה במכרז של משרד הביטחון

שיתוף הכתבה

אלטקרה נדל"ן מכרה מקבץ דיור בפלורידה

החברה הודיעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב על כך שחתמה על עסקה עם צד שלישי למכירת מלוא זכויותיה במקבץ דיור במיאמי, פלורידה שבארה"ב בתמורה של כ־71 מיליון דולר. המכס אותו החברה מנהלת כשותף כללי נרכש במאי 2018 בסכום של כ־42 מיליון דולר והוא כולל 184 יחידות דיור. 

ההון העצמי שהושקע הסתכם לסך של כ־15.2 מיליון דולר. תזרים המזומנים שינבע מעסקת המכירה יסתכם בכ־40 מיליון דולר. כך שבסה"כ יניב הנכס למשקיעיו תזרים בסך של כ- 43. מיליון דולר עד ליום המימוש, המשקפים שיעור תשואה שנתית (IRR) של כ־32.5% ברמת הנכס ומכפיל על ההון 2.84.

נפילה בעסקת המכירה של בוליגו 

החברה הודיעה על ביטול מכירת הנכסים River Ridge Apartments ו - The Meadow Apartments הכוללים בסך הכל 644 יח"ד במדינת צפון קרוליינה בשני הפרויקטים. "מודיעה בזאת החברה שהחברה הבת והשותף המקומי ביטלו את מכירת הנכסים מאחר שהרוכש לא עמד בתנאים להשלמת המכירה ולאחר שסירבו לבקשת הרוכש לשפר את תנאי הרכישה". 

קבוצת מנרב זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמת מבני הסעדה והדרכה

החברה הודיעה על קבלת הודעה לפיה זכתה במכרז של משרד הבטחון להקמת מכלול הסעדה, מבנה הדרכה ומתחם מבנים טכניים בשטח כולל של כ- 20 אלף מ"ר וכן עבודות פיתוח. משך ביצוע הפרויקט הינו כ- 28 חודשים והתמורה הכוללת לפרויקט הינה כ- 191 מיליון ש"ח הכוללים מע"מ. להערכת החברה, שיעור הרווח הצפוי בגין הפרויקט דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות קבלניות מסוג זה. 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בוליגו קפיטלצפון קרוליינהארה"במנרב אחזקותאלקטרה נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...